Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Skal litt rundt om i sommer så vil ha en trille som tar mindre plass i bilen Noen forslag til en ikke altfor stor trille Anonym poster: 06248d279e3865284d6dda21f9810b41
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Trenger virkelig et så stort barn å sitte i vogn?! Anonym poster: 76c9e697c226151ef834cef7b94fa64b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Trenger virkelig et så stort barn å sitte i vogn?! Anonym poster: 76c9e697c226151ef834cef7b94fa64b Det lurer jeg på og, men ingenting overrasker meg. En kollega skal ha med seg en splitter ny Simo sportsvogn på ferie i sommer. Til 5 åringen sin! Anonym poster: 030881797e35663837f2f2f2cc85cb21
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Nå er det milevis forskjell på en 2 åring og en 5 åring da. Dersom du over her ikke skjønner det, blir jeg litt bekymret. Og ja, hvis dere ser dere rundt i hvilken som helst fornøyelsespark eller travel bygate om sommeren - så ser dere at det er VELDIG vanlig at 2 åringer sitter i vogn. Mange sover enda på dagtid når de er 2, og selv om ungene kan og bør gå en del selv - blir de slitne med mye tråkking som det gjerne er på ferie. Da er det greit å kunne hvile seg mellom slagene i en liten trille. Dette må da være opp til hver enkelt. HI ønsker åpenbart tips til en passende trille til 2 åringen sin. Dersom dere ikke har konkrete forslag, kan dere vel egentlig la være å svare? Ikke HI Anonym poster: 73f1d715c77df961524fefac027e48bf
Lille- MO Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 jeg har en carena til min 2 åring. synes den er super, både i str, vekt og funksjon og pris
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Vi reiste til Paris i fjor med vår 3-åring og var veldig glad for at vi hadde med trille. Det ble lange dager til fots, og Junior kunne ta seg en pause i vognen når det passet han. Vi slapp også å gå tilbake til leiligheten for at han skulle ta seg en lur. Ellers ble det brukt til å bære ting og tang. Hjemme har vi ikke brukt trille siden han var 2,5 år. Vi har en Cybex trill fra Tyskland, de går til 22,5 kg og er kjempe lange i ryggen. Vi skal til Paris igjen snart, og jeg vet ikke helt om vi skal ta trillen eller gå for sparkesykkel denne gangen. Han er egentlig for gammel til trille, men vi går MYE når vi er på tur. Anonym poster: 63e09588c0bb74469929220e9ebadd19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå