Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 De av dere som ikke går i tog eller er fagorganiserte bør ikke ha fri i dag. Nå regener jeg med at du ble sur nå!!! Jeg skal selv på 1.Mai markering. Det diskuterers jo alltid dette med jul, osv om man bør feire osv.. : ) Gratulerer med dagen! Anonym poster: 6689e506d3f9e9b3ec26c7204c16c4b8
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Ja, på lik linje med at de som ikke er personlig kristne skal få døpe ungene. Har ruslet i tog andre år, men i dag skal jeg pakke til sydentur Gratulerer ned dagen, jeg er vel egentlig litt enig med deg...
Gjest Julia1984 Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Hva skal jeg gjøre da? Skolen jeg jobber på er stengt...så jeg må ha fri. Irriterer meg ikke over små mennesker som deg, men forundrer meg over at du sitter med monopol på hva andre skal bruke en offisiel fridag på! Hva skal ansatte i butikker gjøre? Ansatte i barnehager? Tror du bør åpne øyne litt, folk velger å prioritere forskjellig! Du mener kanskje at de som velger å være hjemme på 17 mai bør jobbe også? Ikke sikkert DIN måte å feire på passer alle! Ha en fin fridag!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Kjære vene, HI. Kom deg ut i verden!! Anonym poster: d466b26b6f359485abe2d54a836c1454
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 HI her.. Jeg er i verden åå så gøy det er å provosere ... Selvfølgelig er det et snev av sannehet i meningen min men HALLLO jeg driter da i hvordan du bruker dagen. Jeg var ikke ute av huset på 17.Mai.. før jeg fikk barn. så toget på tv kosa oss med frokost og innviet balokongen med spekemat og rømmegrøt! Anonym poster: cfbca76f70229a4cce6f3297b859d54f
Gjest Yzma Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Som alle andre fridager. Kose meg med ungene, dra meg en tur i stallen og pusle litt der
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Hvorfor skal jeg bli sur?? Bryr meg ikke om hva 1. mai står for. Tar det bare som en bonus at jobben har stengt og jeg kan bruke fridagen på å hvile ut og finne på koselige ting sammen med familien. Ha en fin 1. mai! Anonym poster: a6e713a02ef866121aa4a6e973469e02
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Skal feire familiebursdag for minsta:-) Anonym poster: 0e6913e6850311185cf8369a18914188
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Her jobbes det, men med oppussing hjemme, og litt hagearbeid. Jobben til mannen er stengt, og jeg har permisjon. Så da bruker vi dagen til noe nyttig. Synes det er synd at denne dagen ikke er så "stor" og meningsfylt som den en gang var. Har selv dessverre ikke annet forhold til denne dagen enn at det er en ekstra fridag...men sånn er det bare. Anonym poster: 67846dd8b95e8574f2bcfd94e7397537
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Her skal vi gå i tog under parolen Ikke legg ned ....... skole. Politikerne i kommunen vil legge ned mange skoler, de må bruke pengene til å betale for det flotte kulturhuset/rådhuset de bygget for noen år siden Anonym poster: 9ee3a1b26ef4d00e7c022022d0583df0
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Ja, på lik linje med at de som ikke er personlig kristne skal få døpe ungene. Har ruslet i tog andre år, men i dag skal jeg pakke til sydentur Gratulerer ned dagen, jeg er vel egentlig litt enig med deg... indeed! Folk som ikke er kristne burde heller ikke få julepresanger, fri på Kr.himmelfartsdag og de bør i hvert fal IKKE få påskeegg!!! God tur til varmere strøk, Frk. Pollard
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #12 Skrevet 1. mai 2013 Jeg skal på jobb (sykepleier), burde egentlig gått i tog da den ene fagforeningen i byen går med parole om bedre omsorg til de eldre. Synes det er fint at det blir markert slike saker idag (kommunen her raserer helse -og omsorgstilbudet med å kutte ned mange årsverk). Flagget er selvsagt heist. Anonym poster: 434f4342022beaa76b5307f88b0686d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå