Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har tatt vare på enkelte black design smigjernsting fordi jeg gjetter på at det en dag blir retro og kult igjen. Det tror jeg shabby chic også gjør, selv om jeg ikke har fulgt den trenden selv. Jeg har også tatt vare på et par klesplagg fordi jeg tror mine barn kommer til å synes det er gøy. I dag kaster nesten alle jeg kjenner ting de er lei av. Kaster, selger og gir bort. I tillegg har alke sin historie i digital form. Bildealbum og kjærlighetsbrev finnes ikke mer. Jeg forsøker å spare pålitt historie for at barn og barnebarn skal få et større inntrykk av den tiden da jeg var ung. Er det andre som tenker på den måten? Anonym poster: 1f7b15809f43e4893d8063ddbe85770b
Poetika med K Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Jeg sparer på fint lite av det jeg selv har kjøpt, men noen spesielle klesplagg som barna brukte som helt nye babyer har jeg tatt vare på, pluss de første skoene. Mest for min egen mimrings del. Har også en eske med ting fra mine egne ungdomsår - album, gamle skoledagbøker (Pusurs skoledagbok, hihi, det var tider!), brev fra ungdomskjærester og russedressen min. Når det gjelder Black Designs smijernsting så skal jeg gå på skøyter i helvete før de kommer inn i mitt hjem igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Sparer på en del babyklær, kjoler, strikka klær, dyre vognposer. Ellers så sparer jeg på fødselsattest, armbånd rundt armen etter fødsel, fødselsforløp, UL bilder osv osv!!! Har også litt ting fra min ungdom. Mest dagbok, brev fra brev venner etc. Anonym poster: a093a7d336724dd6c8ed864221453042
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har tatt vare på enkelte black design smigjernsting fordi jeg gjetter på at det en dag blir retro og kult igjen. Det tror jeg shabby chic også gjør, selv om jeg ikke har fulgt den trenden selv. Jeg har også tatt vare på et par klesplagg fordi jeg tror mine barn kommer til å synes det er gøy. I dag kaster nesten alle jeg kjenner ting de er lei av. Kaster, selger og gir bort. I tillegg har alke sin historie i digital form. Bildealbum og kjærlighetsbrev finnes ikke mer. Jeg forsøker å spare pålitt historie for at barn og barnebarn skal få et større inntrykk av den tiden da jeg var ung. Er det andre som tenker på den måten? Anonym poster: 1f7b15809f43e4893d8063ddbe85770b Hva er black design?? Anonym poster: a093a7d336724dd6c8ed864221453042
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Jeg sparer - på brev, på julekort, på bilder (papir, album), på avisutklipp, på klær jeg vet noen kommer til å elske en gang. Interiørmessig driver jeg uansett ikke utskiftninger etter moten, huset bærer heller preg av at også tidligere generasjoner tok vare på tingene sine. Anonym poster: a3749f05fdd1fc6ccb00c0e90f4da9c7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Av ting til barna så sparer jeg på spesielle klær. De første skoene, klærne jeg såvidt fikk lov å vaske for de skulle brukes hele tiden, skoene barnet gråt sine såre tårer over hadde blitt for små. Klær som oldemor har strikket, slike ting som er hyggelig å ta frem når de evt får barn. Har noen babyleker og litt forskjellig annet der også. Hun ene har spart på noen av skolebøkene sine, de legges også der. Ungene har en stor plastikk eske hver, som jeg hr satt på loftet. Det er så gøy å titte i den innimellom. Sv ting i huset sparer jeg på det jeg liker. Vi følger ingen moter eller drender her i huset, så her spares ikke noe på itilfelle det skulle bli moderne igjen. Har en eske på loftet der jeg legger pynteting, når jeg vil forand litt roter jeg litt der og finner ting jeg nesten hadde glemt. Jeg får mindre og mindre pynteting ser jeg, veldig lite nips igrunn, men fler og flere forskjellige ting på veggene. Men det ser ut som ungene ikke er like enige om hvor lite pynteting vi skal ha, for nå er det barbiesamlingen ett sted, pet shop ett snnet ser jeg. Jeg sparer på mye og har i fotoalbum til ungene. De har hvert sitt. Der settes bilder, tegninger, avisutklipp og annet som har plass der. Her om dagen ble dødsannonse og slikt hefte som er i begravelser satt inn i det ene barnets album. Ett viktig minne for hun, som hun har tittet mye på i det siste. Anonym poster: 379cebfd26b3bd6ab8ed21b74394a658
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 "Moteklær" faktisk. Er du 12 år? Anonym poster: 07f38337ffd93b19872d02552fd8e8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå