Gå til innhold

Teit å komme med krav til arbeidsgiver nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sagt opp jobben min etter 4 år. Så kommer jeg over kontrakten som ble skrevet da jeg ble ansatt, og der står det at arbeidsgiver skal dekke Internett hjemme. Har jobbet noe hjemme, men har hele tiden betalt bredbåndet selv....

Er det litt seint å komme draende med dette nå og be om å få det utbetalt på sluttoppgjøret? Blir jo mye penger, ihvertfall 15000 som jeg har gått glipp av. Eller bør jeg "takke meg selv" for at jeg har glemt det? Kan de nekte å betale det ut?

Anonym poster: a31c44f4a59957efd35d33c5c23d8354

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke glem at hvis du får internett dekket av arbgiver så må du skatte av det....

Skrevet

Ikke glem at hvis du får internett dekket av arbgiver så må du skatte av det....

Det er greit nok, likefullt billigere for meg enn å betale hele moroa selv...

Anonym poster: a31c44f4a59957efd35d33c5c23d8354

Skrevet

Litt sent å komme med dette nå ja.

Skrevet

Ja, jeg syns det blir rart. Uansett så får du nok kun for fire mndr siden det er lite sannsynlig at det betaler annet enn inneværende år.

Anonym poster: cb97bed4204d8c48d91495ecf090f18f

Skrevet

Ja, det er litt for sent. Hvis en av mine ansatte hadde kommet med det etter oppsigelse, så ville jeg sagt at dette må man følge med på selv. De andre budsjettene er jo gjort opp for lenge siden. Kanskje kan du få for i år som anonym # 5 sier.

Gjest FinogFjong
Skrevet

Du kan jo ikke akkurat ha fulgt med i timen da, om du ikke leser gjennom kontrakten du signerer, så du må nok anta at dette bare blir avslått.

Men det er klart, om du ikke bryr deg om at dette er det bedriften skal "huske" deg for ifht videre referanser etc, så kan du jo prøve deg?

Skrevet

Det skader jo ikke å spørre, men vil ikke tro at du får så mye etterbetalt. Du har et ansvar for å følge med selv også.

Skrevet

Du kan jo høre om du får noe for i år, men jeg tror ikke du automatisk kan forvente å få dekke dine egne utgifter. Det kan være du måtte brukt en leverandør eller et abonement jobben hadde forhåndsgodkjent eller som de har avtale med.

Anonym poster: 57e017cdb795367537a64562b5e4becc

Skrevet

Vi får Internett dekket. Da må du levere faktura og den kan ikke være eldre enn 6 mnd. Det er standard økonomireglement.

Så hvis du er heldig kan du kanskje få for 6 mnd, men dette et virkelig din egen feil og noe du må ta på egen kappe.

Anonym poster: 9f7089c3bbc4990e451b4f5b3e3d3acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...