Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Det er så teit å se 30-40 åringer som følger ungdomskolemoten. Anonym poster: b55849f53811bd817515a3b2907a6ec9
Sol Skippertaksdronning Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Deg om det. Jeg er 34 og elsker mine Syns det er mye mer "skamharry" (er det i det hele tatt et ord?) med voksne mennesker som er opphengt i hva andre går med. Valgfrihet her i landet, og du kan vel egentlig regne med at noen et eller annet sted finner noe harry med deg og
Gjest Julia1984 Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Synes det er MYE verre med barn som løper rundt i slike sko da de IKKE er bra for foten.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Mannen min er 42 og har slike! Tøft og stilig. Hvem er du som har bestemt at dette er ungdomsmote??? Du er neppe en dag eldre enn 20.....hvertfall ikke i toppen! Anonym poster: 5ee5cfc2003fd6a023495e99dcb0ad05
Gjest Yzma Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Er da kjekt å ha en egen stil som godt voksent menneske? Jeg har ikke planer om å legge fra meg min personlige stil når jeg bikker 40
Miamimom Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Enig! Men det er en brannfakkel her inne, for alle elsker de og mener det er flotte " voksensko" :-p Når det er sagt er det det samme for meg hva andre bruker, så lenge jeg slipper selv.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Personlig var jeg ferdig med Converse for en del år siden, så ja, tildels enig med deg. Men bevares, folk må da få gå med det de vil, det plager ikke meg iallefall. Anonym poster: 9a289bf044271c8c5e1932404c9bcf91
Sol Skippertaksdronning Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Alt er vel egentlig en brannfakkel her inne da.."damned if you do, damned if you don`t".
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Uenig! De er fine, klassiske og funker til alt Og mange eksperter mener faktisk at skoene kan være bra for barn å bruke innimellom! Anonym poster: ded0a02638f9674dbb619596f0a2e696
Dahleramp1981 Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Hehe. Da ligger jeg dårlig an, for jeg er 32 og har akkurat kjøpt et par... Mulig det er ungdomsmote, men mange 30-40-åringer går med dem. Husk på at vi har brukt dem siden 80-90- tallet, så de er " våre". ;-D
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #12 Skrevet 1. mai 2013 Jeg elsker mine converse og har ikke tenkt å slutte å gå med dem...er 34, snart 35 år hvis HI hadde fulgt litt med, hadde hun kanskje fått med seg at converse er en klassiker som nok aldri går av moten. Og at det er like mange voksne som unge som bruker dem. Jeg kommer nok til å gå med converse i maaaaange år til... :) Anonym poster: 29515d4007649abfbc79a15167d021ed
Iiiiik Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 Er 'harry' det nye 'stygt'? Jeg synes det er rart at så mange har behov for å påpeke at andre smak er dårlig, at andre tar feil valg. Har ikke converse selv, men det er fordi det gjør vondt å gå med så flate sko. Synes ellers at mange 40-åringer er veldig fine med dem!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 Enig. Har kasta mine 6 par. Den tiden er forbi, sånn er det bare;) Anonym poster: bf8cfcb134ee4c0ea0e96346e1ec3e21
Miamimom Skrevet 1. mai 2013 #15 Skrevet 1. mai 2013 Alt er vel egentlig en brannfakkel her inne da.."damned if you do, damned if you don`t". Joda, men har bare lagt merke til at Converse er poppis blandt de fleste :-)
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #16 Skrevet 1. mai 2013 Thou shalt not diss the Converse Shoes! *sies medbuldrrnde, dyp røst fra oven* Er "skamharry" et ord? Misforstå meg rett her ... "Skam" er flott! Vi skammer oss alt for lite i dagens samfunn - for ikke å snakke om våre barn! Når sa noen sist til deg: "Eier du ikke skam i livet?" eller "Fy, skam deg!!" ?? Hva skjedde med skammekroken? Bør ikke den få sin renessanse i hjem og utdanning? For ikke å glemme bruk av skamstraff, hvor den som skulle skamme seg fikk på en kappe og en festelig spiss hatt på hodet, og deretter måtte de spankulere rundt i til spott og spe. Jeg synes faktisk at du, HI, skal gå og skamme deg bittelitt ... si sånn om Converse, da gitt ...
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. mai 2013 #17 Skrevet 1. mai 2013 Så syns du jeg er "skamharry". Sjekk hvor det bryr meg da
Vogndilla Skrevet 1. mai 2013 #18 Skrevet 1. mai 2013 Kjenner jeg er veldig glad for at jeg bare er 29år, for da får jeg lov av HI å gå med converse denne sesongen også....
frk Nilsen Skrevet 1. mai 2013 #19 Skrevet 1. mai 2013 Er snart 37 og har hatt converse i 20 år, har ikke tenkt å slutte å gå med dem med det første
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. mai 2013 #20 Skrevet 1. mai 2013 Personlig synes jeg Converse er dritstygge, og ville ikke hatt dem. Men det er nå min mening og mitt valg. Hva andre har på bena må jo de bestemme selv.
Gjest FinogFjong Skrevet 1. mai 2013 #21 Skrevet 1. mai 2013 ...er man ikke "voksen" når man er gammel nok til å få barn da...?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #22 Skrevet 1. mai 2013 Du er skamharry! Lær deg norsk din lille drittunge. Anonym poster: 173ee64bac6d7b7494a6d99ede9983a4
Mammaaaaaa Skrevet 1. mai 2013 #23 Skrevet 1. mai 2013 Elsker converseskoene mine!! OG driter om du syns det er "skamharry".
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #24 Skrevet 1. mai 2013 Jeg fyller 40 snart og mannen min er 40. Vi har Converse. Håper vi irriterer vannet an noen skoleungdomer med altfor mye oransje brunkrem i trynet!:-) For du mente at skolemoten kun kan brukes av skoleungdom eller? Hvilket trinn tenkte du på da? 3 trinn, helt opp på universitetsnivå eller... Anonym poster: 173ee64bac6d7b7494a6d99ede9983a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå