ms.Pond Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Jeg skal ikke ut på en stund. Her var det et godt dekke med snø da jeg våknet, og jeg kjente jeg var litt glad for at det tross alt er vintersko på bilen fortsatt, hvis det bestemmer seg for å bli liggende utover dagen. En av 'fordelene' med å bo i et snøhøl er at når det faktisk kommer noen cm hvitt på 1. mai så stiller man forberedt.
Gjest amandine Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Åhh...syndige meg..ligger i sengen og tar livet med ro mens mannen dusjer og hjerterytmen når hvilepuls igjen.
Gjest Ziva Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Strekker meg og snur meg rundt, helt stille her. Tusle ut på balkongen og henge ut flagget, og tusle tilbake til senga for å benytte den et par timer til. Ha en strålende dag.
Iiiiik Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Rolig morgen her så langt, en med iPad, en med TV og en mamma foran PCen. Planene for dagen er å få malt garasjen. Ikke helt greit på 1. mai, men vi skal altså gjøre det allikevel. Sola skinner og livet er bra!
frk Nilsen Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Nå skal jeg ut! Får frysninger! Vakker sang og gode barndomsminner!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Seier følge våre faner fram gjennom stormer og strid, løft dem høyt i sterke hender over vår jernhårde tid. Gratulerer med dagen kamerater!
bIomstre Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Hepp, hepp! Her er barna sendt med besteforeldre, og huset står på hue. Det lukter salmiakk, og håpet er et skinnende kjøkken! Flagget har gjemt seg, men hvis vi fortsetter å rydde så har det kanskje kommet til rette innen søttende....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mai 2013 #12 Skrevet 1. mai 2013 Her har vi vært ute i noen timer, før vi blåste inn igjen. Mannen lever ut sin drøm om å bli landskapsarkitekt uti her, mens mamma, midi og mini sløver i sofaen til en Barbie-film. Middagen er halvlaget og sminken har gått fløyten etter løkkutting (selv med "vernebriller"), og i kveldinga rømmer mor huset på en langtur med bikka (og krysser fingra for at man ikke får en tekstmelding sånn på halvveien med beskjed om at man må løpe hjem og flekke fram puppen). Ikveld blir det en film på sofaen, og et lønnlig håp om at mini sovner tungt på sofaen. For idag er det 7 dager siden undertegnede tok første p-pille etter fødselen, og kysten er dermed klar!
Gjest amandine Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har feiget ut til fordel for husvask http://www.bt.no/nyheter/okonomi/--Det-er-mer-svommeknappen-en-demonstrasjonstog-2888910.html#.UYEi-aLwlBk men nynner Internasjonalen mens jeg vasker...
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2013 #15 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har feiget ut til fordel for husvask http://www.bt.no/nyh...ml#.UYEi-aLwlBk men nynner Internasjonalen mens jeg vasker... Det er helt akseptabelt!
Gjest amandine Skrevet 1. mai 2013 #16 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har feiget ut til fordel for husvask http://www.bt.no/nyh...ml#.UYEi-aLwlBk men nynner Internasjonalen mens jeg vasker... Det er helt akseptabelt! Det snør for f...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå