Tull og tøys Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 til damer som har mamma permisjon når skal du gjøre nytte for deg. Søstra mi opplevde det i dag.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Da tenker jeg at det er overflatiske folk som ikke helt skjønner verdien av å sette barn til verden og å oppdra dem. Hadde verden vært full av bare slike hadde vi snart vært utdødd. Syns nesten litt synd i sånne folk. å få barn er jo det beste som finnes. :-)
FireFineTroll Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Da vet de nok ikke hva de snakker om og burde med beste mening bare oversees...
Tull og tøys Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2013 Jeg synes det er veldig lite gjennom tenkt å si noe sånt. Hun har ellers jobbet hele tiden, så synes hun skal ta mamma permisjon med god nytelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå