Gå til innhold

Hva synes dere om folk som kommenterer


Anbefalte innlegg

Skrevet

til damer som har mamma permisjon når skal du gjøre nytte for deg.

Søstra mi opplevde det i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg at det er overflatiske folk som ikke helt skjønner verdien av å sette barn til verden og å oppdra dem. Hadde verden vært full av bare slike hadde vi snart vært utdødd. Syns nesten litt synd i sånne folk. å få barn er jo det beste som finnes. :-)

Skrevet

Da vet de nok ikke hva de snakker om og burde med beste mening bare oversees...

Skrevet

Jeg synes det er veldig lite gjennom tenkt å si noe sånt.

Hun har ellers jobbet hele tiden, så synes hun skal ta mamma permisjon med god nytelse. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...