Tabitha Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Har dere sett øverst til høyre? Det har kommet noen symboler der. Først en SÆDCELLE for å bli gravid, deretter en gravid mage og deretter en baby! Tyst - stille... Kanskje noen som ser dette vil forstå at disse symbolene har en sammenheng med SÆDCELLA? Dette er uansett ytterst usmakelig og uanstendig! Umph! Disse symbolene er absolutt ikke å anbefale for barna og ungdommen! Dette er nemlig obskønt. Får håpe at de barna som skulle komme til å se de umoralske symbolene, vil komme til å tro at det er en MIKROFON, og deretter en overvektig dame! Det vil si en dame som har hørt for mye på radio og ikke har bevegd seg nok, og deretter får en baby§!!
Tabitha Skrevet 30. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2013 Hvordan vet De at jeg drikker, frue? Eller det er vel helst FRØKEN. Skål! Den oppvoksende slekt må skjermes fra vulgaritetens forbannelser.
Fae Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Er nok gift. Og jeg antar flere drikker i dag grunnet fridag i morgen, så du er nok ikke alene om å fyre på flasken. Men det skal en del alkohol til for å få en sædcelle til å bli noe vulgært ;-)
Tabitha Skrevet 30. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2013 Nei!! Ingen skal vite noe om hvordan barna kommer inn i magen, så få som mulig ihvertfall.
nagini Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 De kommer da med storken, hva er det som er så hemmelig med det?
Tabitha Skrevet 30. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2013 Yes, endelig en person som tror at babyene blir levert av storken! Ja, det er da så romantisk, ikke sant? Storken kommer flygende med dem... Og så kommer disse forumsymbolene og river ned de uskyldige forestillingene hos helt uskyldige mennesker!!
Gilette Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Pokker jeg som alltid har trodd at de kom fra kålåkeren....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå