Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer hvis babyen ligger i tverrleie nær fødsel? Er vel ikke mulig å føde på vanlig måte da?? Virker jo mere komplisert enn seteleie..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille ligger i tverrleie nå i uke 33. Spent på om hun snur seg... Vil ikke ha keisersnitt :/ Men men enda en stund igjen :)

Anonym poster: 0eb66d19d3391e5dc7a2270f037d2f51

Skrevet

Min lille ligger i tverrleie nå i uke 33. Spent på om hun snur seg... Vil ikke ha keisersnitt :/ Men men enda en stund igjen :)

Min ligger oxo i tverrleie, mn jg er kun i uke 25 ennå. Mn dn har ligget slik siden jg var på ul i uke 17. Håper oxo dn snur sg,for jg har heller ikke lyst på keisersnitt:(
Skrevet

Min ligger oxo i tverrleie, mn jg er kun i uke 25 ennå. Mn dn har ligget slik siden jg var på ul i uke 17. Håper oxo dn snur sg,for jg har heller ikke lyst på keisersnitt:(

Samme her. Lillesnuppa har ligget i tverrleie på alle ultralydene, så begynner nesten å bli bekymra nå. Ble bekreftet tverrleie i går senest. Kjenner hun ligger sånn også nå. Når jordmor spurte med i går om jeg hadde no følelse på hvordan hun lå, sa jeg at d føles som tverr. Hun kjente litt på magen min, lo, og sa at det var veldig riktig :P

Skrevet (endret)

Samme her. Lillesnuppa har ligget i tverrleie på alle ultralydene, så begynner nesten å bli bekymra nå. Ble bekreftet tverrleie i går senest. Kjenner hun ligger sånn også nå. Når jordmor spurte med i går om jeg hadde no følelse på hvordan hun lå, sa jeg at d føles som tverr. Hun kjente litt på magen min, lo, og sa at det var veldig riktig :P

Da håper jg virkelig begge babyene tar til sg litt fornuft og bytter leie ;) Lykke til :) Endret av Urwa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...