nasse nøffen Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 tipper alt i alt bruker vi 7000 inkl gave ( 5000 kr) ... lokale slipper vi... 20 gjester ( dette er sikkert mindre enn det andre har, men da får man vel kutte ned på gjestene litt da) så selskapet skal vi ha på skolen mammaen min jobber... pynt på nille til en hundrings kaker har jeg en snill kollega som baker, svigers og en kusine maten lager jeg selv, med litt hjelp... potetsalat (kusine), eggerøre( pappa),laks og noe spekeskinke. karbonader(mamma), kabaret, spiralloff, majones, dressing.. så da må jeg betale for noe av maten da, og drikken og kaffen... jeg har masse hyggelige andre ting jeg skal gjøre for konfirmanten min,,,,, fine bildetaler, masse minner fra barndommen hennes. Familien er samlet for en flott dag, om man hjelper hverandre litt denne dagen gjør vel ikke noe kjolen hennes er vakker, den kostet 500kr, på salg på streets of london... skoa hadde hun fra før
nasse nøffen Skrevet 30. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2013 Fint for deg. j ja ikke sant=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå