Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Var dere veldig nervøse før dere måtte inn til operasjonssalen? Og hvordan var formen deres det første døgnet? Anonym poster: 0a337f104352b9a1dd89c71a1f154ef0
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Ja, jeg var like nervøs begge gangene. Lå og skalv inne på operasjonssalen Formen min har vært strålende, og jeg har reist hjem fra sykehuset hhv 2,5 og 1,5 døgn etter ks. Hadde litt luftsmerter med første og endel etterrier med andre, ellers bare smerter i såret når jeg beveget mye på meg. Så jeg har vært veldig heldig med både lite smerter og at såret grodde supert.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Ja, jeg var veldig nervøs, men visste jo at dette var eneste måten å få babyen ut på så jeg holdt meg rolig. Jeg mistet mye blod, måtte ha flere blodoverføringer, så formen var skikkelig dårlig første halve døgnet. Men jeg kom meg fort etter siste blodoverføringen. Smertene var ikke på langt nær så ille som jeg hadde fryktet og under et døgn etter operasjonen var jeg selvgående. Jeg stelte babyen selv, ammet både liggende og sittende, spiste mat sammen med de andre mammaene på fellesrommet og hadde det helt greit. Anonym poster: e23690dc7cb4d58d778dbb867789290a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Ikke nervøs i det hele tatt. Jeg har hatt en del operasjoner tidligere, det skremmer meg ikke. Veldig fornøyd med at jeg endelig skulle slutte å være gravid. Formen første døgn var.... jeg vet ikke helt, egentlig. Jeg ble holdt på bedøvelse i over et døgn pga komplikasjoner under snittet, så jeg kjente jo ingenting. Kunne heller ikke gå og sitte og slikt, da, men hadde ingen smerter. Anonym poster: cdd3aebfc4ceb31029e1f2e022ec477f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Ja, var ekstremt nervøs!!! Sov ikke i det heletatt natten før... Men d gikk utrolig greit!! Vet ikke om jeg bare var heldig?? Var sengeliggende i ca åtte timer, fikk bra med smertelindring og følte meg ganske frisk. Såret grodde fint, og jeg har ikke hatt problemer senere. Anonym poster: 201242bd5e100b7dbab87e979b7e740d Anonym poster: 201242bd5e100b7dbab87e979b7e740d
It's all about me Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 (endret) I utgangspunktet fantes jeg ikke det minste nervøs, jeg gledet meg heller. Men det var ikke kroppen min enig i så jeg fikk ukontrollerbare skjelvinger som ikke stoppet. Så for å sette spinalen fikk jeg to doser beroligende, en hjelp ikke, og jeg var småfull på operasjonsbordet. Sa mye dumt, men hadde the time of my life, ha ha Formen var god etterpå. Satt oppe i lenestol og ammet få timer senere, og klokken 19.30 ruslet jeg selv inn på tv-stua og så Hotell Cæsar Endret 30. april 2013 av It's all about me!
*Yuna* Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Ja veldig nervøs. Men jeg er nervøs før en vanlig blodprøve og så Var i fin form etterpå Hadde smerter, men syns ikke de var noe verre enn smertene jeg hadde i underlivet etter vanlig fødsel.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Tusen takk for alle svarene jeg har fått så langt! Anonym poster: 0a337f104352b9a1dd89c71a1f154ef0
Cruella De Vil Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Jeg var ikke akkurat nervøs, men jeg var jo veldig urolig og spent før inngrepet. Jeg sov faktisk greit natten før, da, heldigvis. Og de var veldig proffe, og jeg følte meg godt ivaretatt både før og etter inngrepet. Formen var ganske god i etterkant, jeg fikk smertestillende, så det eneste som var vondt var når jeg måtte hoste/le. Jeg grudde meg veldig til å skulle stå opp andre dagen, men det gikk forbausende greit, og etter det ble jeg bare i bedre og bedre form.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Ja, jeg var nervøs. Hadde hastesnitt med nr 1, og nr to lå i seteleie så det ble ks denne gangen også. Gruet meg ikke spesielt på forhånd, men rett før ble jeg kjempenervøs. Var så stressa at jeg presterte å si at jeg het pikenavnet mitt, som jeg ikke har brukt på åtte år! Formen etterpå var bra. Mye bedre enn etter første ks. Tok meg av barnet helt på egenhånd etter noen timer. Dro hjem på dag tre. Anonym poster: 7abd643fc4b4d63c71855f68e9b2cf96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå