Gå til innhold

Blir litt irritert på mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte "må" han i huset å jobbe når kl nærmer seg 19.30-20.00... Merkelig hæ? Rett før kveldsmat/stell for ungene... Han har hatt hele dagen på seg.... Er dette et vanlig fenomen? Har desverre litt på feelingen at han ikke er i huset men rundt på besøk. (Ikke damebesøk altså!) Isåfall skjønner jeg ikke hvorfor han må bruke huset som unnskylding for å slippe unna stellet eller for å dra på besøk. Ikke som om jeg blir sur el no. Det som VIL gjøre meg sur er om han lyver om dette. Det er IKKE greit... Får jo ikke sjekket om han virkelig er i huset å arbeider heller for kan jo ikke forlate her.

Anonym poster: 5b5a25a4ebc9a893ba067675e57a1506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker vel om det er fremdrift i huset?? Det kan du jo sjekke. Bare spørre rett ut, hva har han gjort idag, og sjekke.

Skrevet

Merker vel om det er fremdrift i huset?? Det kan du jo sjekke. Bare spørre rett ut, hva har han gjort idag, og sjekke.

Kaos der, så nei, ser ikke om han har gjort "noe småting", som er det han bruker å si.

Skrevet

Så... der var klokka atter en gang bikket 19. Kveldsstellet står for tur og gubben fordufter.. Typisk! Noen som har et godt råd til meg?

Skrevet

Herregud, for en mann. Hadde aldri orket det, her deler vi på stell/legging. Jeg tar de på badet og mannen følger til sengs. Bare til å si det til han vel? Er jo ikke verre enn det.

Anonym poster: c638912d9ebbbd001a28aab211872f1a

Skrevet

Han stikker nok for å slippe kveldsstellet, ja ;) Er det ikke noe småpell du kan ordne i huset da? Så kommer du han i forkjøpet neste gang, og går selv? Eller du kan gjøre det enkelt og si fra til han at slik orker du ikke ha det lenger.

Skrevet

Kom han i forkjøpet og dra til huset du.

Si at nå er det din tur.

Anonym poster: 87a9c87d40f461ac1f7260072e7f0823

Skrevet

Han stikker nok for å slippe kveldsstellet, ja ;) Er det ikke noe småpell du kan ordne i huset da? Så kommer du han i forkjøpet neste gang, og går selv? Eller du kan gjøre det enkelt og si fra til han at slik orker du ikke ha det lenger.

Kom han i forkjøpet og dra til huset du.

Si at nå er det din tur.

Anonym poster: 87a9c87d40f461ac1f7260072e7f0823

Ja neste gang skal jeg rett og slett bevilge meg retten til å dra ned dit selv, høre radio og supe kaffe, prate med naboene og vurdere farger på veggene! :P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...