Gå til innhold

3-åringen min er gravid.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå lurer jeg på hvordan vi skal bli kvitt babyen hun har i magen for hun klager hele tiden at det gjør vondt når den sparker henne. Ikke at det er så farlig, men jeg vil at det skal bli en løsning på det. Kan jo ikke akkurat skape en fødselssituasjon?!

 

Når hun har løve i senga og over alt så kan jeg bare jage løva ut av huset. Men hva gjør jeg med den gravide?

 

 

Ps. Flere av mine venninner har vært høygravide i det siste.

 

Anonym poster: 942b69bf0802aef03a38cd21f18b15f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Abort? haha... Gi henne en dokke å si at babyen har kommet ut? Eller rett og slett si at hun ikke er gravid? Forklere litt rundt det? Aner ikke...

 

Anonym poster: cb586066c2b1b0cdd6f0fa57a7ddbb67

Skrevet

Tror nok jeg rett og slett bare ville forklart at en treåring ikke kan bli gravid :)

 

Anonym poster: daedd5a1e0af30fac4c4df70849c2e0e

Skrevet

Det er vel bare å leke fødsel? Og ut kommer dukken, som dere må stelle ig kle på og amme osv? Du trenger jo ikke akkurat kjøpe inn blod og gørr og kulisser? ;)

 

Anonym poster: 1bcd06fbd0987a30f18ff78aed2a478e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...