Gå til innhold

Var på ul idag, 13+2


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok utvendig, men angrer nå. Hadde vi tatt innvendig kunne vi sett kjønn sa han, men det sa han når vi hadde vært en stund da, så turte ikke å spør om vi kunne ta innvendig da. Betalte jo tross alt 1000kr for det, men kanskje det ikke er noe å stole på når en ser kjønnet så tidlig?

 

Anonym poster: f964ef9669ba51ac4179911a9ce77ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke stolt på at de så kjønnet så tidlig.

 

Anonym poster: 9189f61f22ab61d40df80dbfc9bf2df8

Skrevet

Jeg fikk vite kjønn før det begge ganger og det har stemt.. men det er vel mer usikkert jo tidligere... du får jo omsider vite det ;)

 

Anonym poster: 28a8069d5d6bc7bf6d138f53f2c5ddb3

Skrevet

Jeg ville heller ikke stolt på kjønn så tidlig, så hadde heller kost meg med timen slik den ble :)

Skrevet

Du skal jo på ordinær ul om ikke så lenge, så du får vel bare smøre deg med tålmodighet da...Kjønn er ikke alt, helsa til babyen er alt...

 

Anonym poster: 3393dcffff58a0f394feda0bc0d2af57

Skrevet

Neida, jeg ble jo kjempeglad for at det bare var en inni der..hehe.. Og at et hjerte slo! Alt ble så mye mer virkelig, selv om det er nr 3 så hadde det liksom ikke gått opp for meg. Har hatt hyperemesis så det har lagt en demper på alt, nå kan jeg glede meg litt mer :)

 

Anonym poster: f964ef9669ba51ac4179911a9ce77ee5

Skrevet

Han så kjønnet på min, det var utvendig og i uke 12+2:)

 

Anonym poster: 8ce3f6ae505ec669ee24c4466104f055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...