Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Tok utvendig, men angrer nå. Hadde vi tatt innvendig kunne vi sett kjønn sa han, men det sa han når vi hadde vært en stund da, så turte ikke å spør om vi kunne ta innvendig da. Betalte jo tross alt 1000kr for det, men kanskje det ikke er noe å stole på når en ser kjønnet så tidlig? Anonym poster: f964ef9669ba51ac4179911a9ce77ee5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg ville ikke stolt på at de så kjønnet så tidlig. Anonym poster: 9189f61f22ab61d40df80dbfc9bf2df8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Jeg fikk vite kjønn før det begge ganger og det har stemt.. men det er vel mer usikkert jo tidligere... du får jo omsider vite det Anonym poster: 28a8069d5d6bc7bf6d138f53f2c5ddb3
Kanutten83 Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Jeg ville heller ikke stolt på kjønn så tidlig, så hadde heller kost meg med timen slik den ble
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Du skal jo på ordinær ul om ikke så lenge, så du får vel bare smøre deg med tålmodighet da...Kjønn er ikke alt, helsa til babyen er alt... Anonym poster: 3393dcffff58a0f394feda0bc0d2af57
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Neida, jeg ble jo kjempeglad for at det bare var en inni der..hehe.. Og at et hjerte slo! Alt ble så mye mer virkelig, selv om det er nr 3 så hadde det liksom ikke gått opp for meg. Har hatt hyperemesis så det har lagt en demper på alt, nå kan jeg glede meg litt mer Anonym poster: f964ef9669ba51ac4179911a9ce77ee5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Han så kjønnet på min, det var utvendig og i uke 12+2:) Anonym poster: 8ce3f6ae505ec669ee24c4466104f055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå