CathrinaL Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Har du noen gang bestilt herfra? Jeg har gjort det. Bestilte får over 2800kr. Og får ikke svar verken på mail eller tlf fra dem. Virker som en VELDIG useriøs side / evt fake. Trist da jeg fant så mye kult -.-
FireFineTroll Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Jeg kikker igjennom nettsiden og finner hverken telefonnr. eller adresse, så ja, desverre virker dette merkelig, Hvis du f.eks ser på www.nostebarn.no står det mye mer informasjon om kontakt, og de er seriøse... Jeg tror jeg ville tatt en telefon til forbrukerrådet. Pengene kan du få informasjon fra banken din fordi det er opplyst et kontonr. Når man trykker på Kontakt oss er det ingenting som tilsier at du faktisk får kontakt, den dama der har jeg sett på flere nettsteder. Lykke til...
FireFineTroll Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Her fant jeg litt info. til deg men jeg vet ikke hvor langt den vil føre deg. Anita Eie 46 76 76 13 Det er hun som er oppført som eier av bebys.no men hun har basert seg på hjemmeadresse. Prøv å ring det mobilnr. og hør om nettstedet fortsatt er i drift. I følge Facebook er hun ikke den kjappeste til å levere og kundene får problemer med bestillingene når de betaler med PayPal. Det har heller ikke vært aktivitet på bebys.no siden november 2012.
CathrinaL Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2013 Dette mobil nr fant jeg selv på Finn.no får noen dager siden, om man ringer kommer man bare til: den du ringer kan ikke nåes får øyeblikket. prøvd 5 dager. hmm.. så sykt dårlig gjort at folk holder på sånn..
FireFineTroll Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Har du prøvd å ringe det andre nr.? Til mannen som er registrert på samme adresse. Pengene dine er veldig greit å få tilbake... Mtp hvis damen som driver nettstedet sitter og håver inn penger så er det nok flere i din situasjon.
CathrinaL Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2013 Mann? nei det fant jeg ikke.. skal søke på adresse jeg Tusen Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå