bIomstre Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Nå med bevegelige vinger http://www.ruth66.no/produkter.php?pid=2070
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Tenk så fin balkonghagen din blir med en sånn...
seigdamererbest Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Kjenner jeg misunner deg litt den fine flamingoen.....også med bevegelige vinger!
Iiiiik Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Ha ha, jeg kjenner jeg lever veldig godt uten den flamingoen
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Gluteo, hvis du skal kjøpe, let the Apetit know, så kan vi dele porto!!
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Ha ha, jeg kjenner jeg lever veldig godt uten den flamingoen Kom og drikk vin på min balkong en lang sommerkveld, så skal jeg love at du elsker den
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Gluteo, hvis du skal kjøpe, let the Apetit know, så kan vi dele porto!! Eller du kan komme inn og bli med til kilden, dvs Torshov!
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Ouattouattouatttttt?? Det er jo rett borti høgget her jo! Jeg tenkte liksom "Bestille, betale tusen kroner i porto, vente tre uker, problemer med Tollvesenet". Kult. Jeg kommer på besøk en dag.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Hypp på flamingoer fremdeles??? Å ja, det holder ikke med de fine fra deg, de er jo inneflamingoene mine!
Iiiiik Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Ha ha, jeg kjenner jeg lever veldig godt uten den flamingoen Kom og drikk vin på min balkong en lang sommerkveld, så skal jeg love at du elsker den Med god vin og godt selskap, skal du ikke se bort fra at flamingoen er dødsfin! Jeg var forresten i Miami og så ekte flamingoer forrige sommer, det var nesten like fint som et solsikkehav i Italia
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #14 Skrevet 30. april 2013 Åh, de var fine, slike vil jeg ha! Si fra, vi kjøper&sender
Anne-B. Skrevet 30. april 2013 #15 Skrevet 30. april 2013 Åh, de var fine, slike vil jeg ha! Si fra, vi kjøper&sender Skal tenke på det ca til i morra. Er det en butikk i hovedstaden? Jeg vurderer det seriøst. Jeg får den kuleste hagen på myra.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #16 Skrevet 30. april 2013 Åh, de var fine, slike vil jeg ha! Si fra, vi kjøper&sender Skal tenke på det ca til i morra. Er det en butikk i hovedstaden? Jeg vurderer det seriøst. Jeg får den kuleste hagen på myra. Apetit og jeg har ikke noen bestemt dato for flamingering ennå, så du kan tenke ca litt lenger.
Anne-B. Skrevet 30. april 2013 #17 Skrevet 30. april 2013 åååååh, det lekre blomsterbordet hun har varer på, på bilde 7 under Om Butikken, vet dere at et nesten likedan har jeg stående hjemme hos foreldrene mine, MED FONTENE. Kan dere tenke dere? Jeg elsker kitsch. Ånei ånei ånei, dette var ikke rett tidspunkt for NAV å vedta kutt i bidraget.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #18 Skrevet 30. april 2013 åååååh, det lekre blomsterbordet hun har varer på, på bilde 7 under Om Butikken, vet dere at et nesten likedan har jeg stående hjemme hos foreldrene mine, MED FONTENE. Kan dere tenke dere? Jeg elsker kitsch. Ånei ånei ånei, dette var ikke rett tidspunkt for NAV å vedta kutt i bidraget. NAV bør bankes. Evt eks bør bankes. Men du, jeg minnes at du la ut bilde av det der en gang?
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2013 #19 Skrevet 30. april 2013 Gleder meg til flamingoshopping *hjerter i øynene* Gjett om det skal bli et innlegg på bloggen min!
Anne-B. Skrevet 1. mai 2013 #20 Skrevet 1. mai 2013 åååååh, det lekre blomsterbordet hun har varer på, på bilde 7 under Om Butikken, vet dere at et nesten likedan har jeg stående hjemme hos foreldrene mine, MED FONTENE. Kan dere tenke dere? Jeg elsker kitsch. Ånei ånei ånei, dette var ikke rett tidspunkt for NAV å vedta kutt i bidraget. NAV bør bankes. Evt eks bør bankes. Men du, jeg minnes at du la ut bilde av det der en gang? Jeg tror ikke jeg har lagt ut bilde av det, men jeg skal se om jeg finner et. Det er grønt med gullkanter og runde skråede ben. 2 etasjer. I like. NAV skulle bankes, ja, ikke for selve vedtaket, men for å ha gjort det så sent at jeg ble skyldig så mye som jeg ble. Eksen har det nok ikke så greit, han seiler sin egen sjø.
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2013 #21 Skrevet 1. mai 2013 åååååh, det lekre blomsterbordet hun har varer på, på bilde 7 under Om Butikken, vet dere at et nesten likedan har jeg stående hjemme hos foreldrene mine, MED FONTENE. Kan dere tenke dere? Jeg elsker kitsch. Ånei ånei ånei, dette var ikke rett tidspunkt for NAV å vedta kutt i bidraget. NAV bør bankes. Evt eks bør bankes. Men du, jeg minnes at du la ut bilde av det der en gang? Jeg tror ikke jeg har lagt ut bilde av det, men jeg skal se om jeg finner et. Det er grønt med gullkanter og runde skråede ben. 2 etasjer. I like. NAV skulle bankes, ja, ikke for selve vedtaket, men for å ha gjort det så sent at jeg ble skyldig så mye som jeg ble. Eksen har det nok ikke så greit, han seiler sin egen sjø. Oj, tilbakebetaling suger jo apesusp!Nei, mulig du bare snakket om det - det kan da ikke være flere enn én bruker med tilgang på slikt ?
Anne-B. Skrevet 1. mai 2013 #22 Skrevet 1. mai 2013 Det var forøvrig blomstre som la ut link til et lignende bord. Bordet er ganske likt dette: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=30625162 Bare med grønt glass og uten de steinene. Fontenen er helt lik. Syns det er så fælt at det er fint.
Anne-B. Skrevet 1. mai 2013 #23 Skrevet 1. mai 2013 åååååh, det lekre blomsterbordet hun har varer på, på bilde 7 under Om Butikken, vet dere at et nesten likedan har jeg stående hjemme hos foreldrene mine, MED FONTENE. Kan dere tenke dere? Jeg elsker kitsch. Ånei ånei ånei, dette var ikke rett tidspunkt for NAV å vedta kutt i bidraget. NAV bør bankes. Evt eks bør bankes. Men du, jeg minnes at du la ut bilde av det der en gang? Jeg tror ikke jeg har lagt ut bilde av det, men jeg skal se om jeg finner et. Det er grønt med gullkanter og runde skråede ben. 2 etasjer. I like. NAV skulle bankes, ja, ikke for selve vedtaket, men for å ha gjort det så sent at jeg ble skyldig så mye som jeg ble. Eksen har det nok ikke så greit, han seiler sin egen sjø. Oj, tilbakebetaling suger jo apesusp!Nei, mulig du bare snakket om det - det kan da ikke være flere enn én bruker med tilgang på slikt ? Ja, det suge BALLE!
Gjest amandine Skrevet 1. mai 2013 #24 Skrevet 1. mai 2013 Det var forøvrig blomstre som la ut link til et lignende bord. Bordet er ganske likt dette: http://www.finn.no/f...nnkode=30625162 Bare med grønt glass og uten de steinene. Fontenen er helt lik. Syns det er så fælt at det er fint. Ha ha ha, for å bruke min mormors uttrykk: Det der var jo reddsomt! Jammen godt vi er forskjellige i skrotsmak! jeg har mye skrot, altså, men jeg har pent skrot;-)
Gjest amandine Skrevet 1. mai 2013 #25 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Sikkert greit, forresten, for da kan jeg gi bort fine presanger til luten og andre med tvilsom smak fra tid til annen;-) Og jeg eeeelsker å gi bort presanger! Du får sende meg adressen din, Anne-B, så kan du også få stå på junk-listen min! Endret 1. mai 2013 av amandine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå