Gå til innhold

Noen andre her som har Neocate på blåresept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste mann har kumelkallergi og får Neocate på blåresept.

Nå begynner han å nærme seg året og jeg ser den melken han har Neocate LCP er 0-12 mnd, så da skal han vel over på en ny en, eller?

Også lurte jeg på Neocate spoon. Kan jeg få utlevert den også på den samme resepten som jeg får melka på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror så lenge det står næringsmidler paragraf 602 eller 601 så får du spoon også. Og så finnes der en neocate active til større barn. Spør på apoteket. Jobber der selv, men husker ikke akkurat nå og har fri. Sjekk hva som står på vedtaket ditt.

Skrevet

Har hatt to barn på neocate. Barnet skal over på neocate active når h*n er et år. Du får spoon på samme resept. Det må bestilles. Vi fikk spoon til minstemann, og han kan ikke fordra det :-) spesiell smak..

Skrevet (endret)

Takk for svar. Har fått bestilt spoon, så den skulle være klar til fredag i følge apoteket..

Ser man kan få Neocate Active med smak? Stemmer det? Brukte dere den?

Jeg tror så lenge det står næringsmidler paragraf 602 eller 601 så får du spoon også. Og så finnes der en neocate active til større barn. Spør på apoteket. Jobber der selv, men husker ikke akkurat nå og har fri. Sjekk hva som står på vedtaket ditt.

Endret av Gjøkeredet③
Skrevet

Takk for svar. Har fått bestilt spoon, så den skulle være klar til fredag i følge apoteket..

Ser man kan få Neocate Active med smak? Stemmer det? Brukte dere den?

Neocate activ kommer i nøytral og solbærsmak. Vet ikke om flere smaker. Så er det en Advanced med banan/vaniljesmak. Den er vel for de store barna,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...