Gå til innhold

Mensensmerter og gravid i uke 5.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mensensmerter siden FØR jeg ventet mensen, som ikke kom. Det har jeg fortsatt også, noe som bekymrer meg. Jeg er førstegangsgravid, å har dermed ingenting å sammenligne med. Er det normalt? Enkelte ganger har det vært såpass vondt at jeg har trodd mensen var rett rundt hjørnet, men har heldigvis ikke blødd eller noe. Er det normalt å ha mensensmerter? Tidvis kan de være ganske vonde, andre ganger milde. Men jeg kjenner hele tiden at det er noe der, om dere skjønner?

Hilsen bekymret

Anonym poster: b36907262752162a22a00e5b9fd5263b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er helt normalt :) Det er livmoren din som vokser og strekker seg. Smertene kan virke litt skremmende da. Jeg sprang endel på do i begynnelsen, og forventet nesten å se blod på papiret hver gang..

Har hatt det slik i alle mine 5 svangerskap. Lykke til!

Skrevet

Hehe, kjenner følelsen :) nærvepinende, men helt normalt.

Lykke til og gratulerer med baby!

Skrevet

Hi her.

Så godt å høre:o)Kjenner jeg blir så utrolig bekymret. Redd for at jeg stresser for mye på jobb eller noe, som gjør at jeg får disse smertene. Tenker på det hele tiden, at NÅ kommer mensen. Som du sier, går å sjekker meg på do hele tiden. Går til og med kun med hvitt undertøy om dagen, for lettere å kunne se om det faktisk kommer blod. Uff. heh. Får en vond følelse når jeg har disse smertene, blir så redd for å miste:(

Godt å ha BIM, så man kan få litt råd og erfaringer fra andre:o)

Tusen takk, jeg håper så inderlig at dette kommer til å gå bra:D

Anonym poster: b36907262752162a22a00e5b9fd5263b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...