Gå til innhold

Menstermin og ultralydtermin ble samme dato..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette?

 

Anonym poster: 771b85dccc442de389593a905a008406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk også ul-termin på menstermindato. Fødte 2 uker før termin

 

Anonym poster: a55e76b02aab059a9bcec7fd4c860259

Skrevet

Ble samme dato på meg :) Men det visste jeg, siden jeg vet nøyaktig hvor lang syklus jeg har.

 

Anonym poster: 775366a69204d8d914fdba9fb8825253

Skrevet

Da jeg ventet førstemann ble det samme dato. Gikk 14 dager over.

 

Anonym poster: 41de62d85174ceade71a62d631cfe66e

Skrevet

Første gangen ble ultralydtermin flyttet en dag, fødte på menstermin. Andre gang var ultralydtermin og menstermin like, fødte dagen før :-)

Skrevet

Ja, på begge de minste ;) Fikk hhv 2 dager ETTER termin, og 1 dag FØR :D

Skrevet

Jeg har blitt satt tilbake en uke hver gang,

svigerinnen min en uke frem hver gang.

 

Mine barn vokser kanskje saktere i magen enn hennes da?

 

Anonym poster: 5629d7d8690b2e525f3b3bb261239cdf

Skrevet

Nesten :) en dag frem.

 

Anonym poster: 2685f67bd4a5a790ef0192484a06ffb7

Skrevet

Jepp. Og fødte 15 dager før termin :-)

 

Anonym poster: 2800607387cac2c349b765a1da6f7a09

Skrevet

Ikke helt, men en dags forskjell med andremann. :) Fødte en dag over termin, så helt galt var det iallefall ikke. ;)

 

Med førstemann var det 2 dager mellom mens- og ul-termin, men hun kom 4 uker før.

Skrevet

Ja, her ble det samme dato. Fødte 1 mnd før termin...

 

Anonym poster: 65ff2dd398df7e2418c56820e698df9b

Skrevet

Nja... Ble satt frem fire uker, så ant har jeg hatt en blødning jeg har trodd har vært mensreuasjon. Dersom det stemmer så blir det samme dato på mens og ul termin.

 

Med de andre svangerskapene vet jeg ikke da de var uplanlagte, jeg gikk på prevensjon og derfor fulgte jeg ikke så godt med på syklusen

Skrevet

Jeg visste når unnfangelsen skjedde, men fikk likevel en termin 5 dager tidligere på UL. Syntes det var helt greit, men hadde kanskje protestert hvis termin ble flyttet 5 dager senere :P

 

Anonym poster: 60440e0544792fbfc987126683521a5d

Skrevet

Menstermin 5 januar. UL termin 6 januar.

 

Hun kom 25 desember :)

Skrevet

Jeg hadde mens termin 23 og 24. (Tirs og ons) OUL var fredag 26 og 3d ul var man 22, jeg fødte torsdag 25;)

Syns det var litt morsomt p ha 4 termindatoer fordelt på en arbeidsuke og jeg fødte på den "ledige" datoen;)

Skrevet

Jepp )

 

Anonym poster: 217b4eaa138dc68b1e3cacee82479ef6

Skrevet

Jeg har menstermin og ul termin på samme dag, er kjempe spent på når babyen tenker å komme;)

 

Anonym poster: de9f00aad82683a5b3ca1d2a8a009a5f

Skrevet

Jeg hadde menstermin og tul på samme dag. Og babyen kom den dagen ;)

Skrevet

Jepp, samme dagen på meg også. Så da gjenstår det bare å se når hun har lyst til å komme ut i verden :P

Skrevet

Jepp, samme menstermin, ultermin og at ble også fødselsdatoen:)

 

Anonym poster: c1ca57ec7adc3afc03635b90debdf84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...