Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Må bare dele et kjempe godt tips med dere. Jenta mi på 6 år har fått halsbetennelse og går nå på apocellin mixtur. Den smaker helt forferdelig. Hun skal ha 7,5 ml morgen, 7,5 ml ettermiddag og 15 ml på kveld. Dette er jo ganske mye å få i seg. I går var det en real kamp for å få i henne medisinen. Hun brekte seg og slet veldig. Lette på nettet i går for å få tips om hva som kunne hjelpe. Da kom jeg over et supert tips. Gi vaniljesaus rett etter at de har tatt medisinen. Den nøytraliserer og tar bort den ekle smaken umiddelbart. Det er selvfølgelig ikke sunt men jeg mener det er vertdt det for å få i datteren min medisin så hun blir frisk igjen. I dag tok jenta mi medisinen og fikk vaniljesaus rett etter. Hun sa at det virket kjempe godt og at det faktisk tok bort den ekle smaken med en gang. Så om andre sliter med å få i barna apocellin så anbefaler jeg å prøve dette:) Anonym poster: 23cc8c471177462cd32ef79b2811f0b8
☆☆☆ Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Det virkar supert, har pasientar som må få knuste tablettar grunna vanskar med å svelge og det smakar mindre om ein blandar med vaniljesaus enn med syltetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå