Gå til innhold

Tirsdagselsk (faktisk)


Anbefalte innlegg

Skrevet

- Sol

- Ny knallrosa genser, som jeg ser fab ut

- Fab på håret

- ikke undervisning før 12, og jeg har kjempa ned flink pike, og går til jobben om en stund

- forkjølelsen er mye bedre, i går sov jeg 4 timer på dagen og la meg 23, det hjalp nok

- fin rusletur til og fra jobb

- tid til å lage middag, som kan serveres til alle på en gang

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Intet at tilføye.

Men ha en fortsatt fin dag! Raus er jeg, iallefall..

Gjest Siklerotte
Skrevet

- Har sittet og ledd siden jeg stod opp av marerittet mitt - veldig morsomt når det kom på avstand (og jeg har helt syk fantasi)

- Sol ute enn så lenge, så jeg skal straks jogge.

- Tidenes frokost: brødskive med Nutella (skulle ønske jeg heller hadde Nugatti), banan og yoghurt til dessert.

- Enda mer trening etterpå

- Jeg er glad for at jeg har mulighet til å gjøre det jeg liker best her i livet, og så jobb litt nå og da.

 

Ny knallrosa genser er sommer!

Gjest sug lut
Skrevet

Sier som Amandine, lite herfra bortsett fra sola. Men bra dere koser dere...

Skrevet

Det hørtes flott ut. Ikke så mye å melde om her, men det tar seg vel opp etter hvert.

Gjest sug lut
Skrevet

Droppet innom Fretex på veien i dag, for å stjele litt varme... Og fant meg 17 mai kjole! Denne til kr 100,-

http://se.zoovillage....aspx?did=36481

Dog manglet beltet, men tenker å finne et som er rødt istedet :)

 

(...og det passer jo med elsk, det er jo på en måte fredag?)

Veldig elsk! Fine kjolen! Å, jeg har ikke vært på Fretex på årevis, helt glemt det bort - takk for påminnelsen!
Skrevet

Elsk, og elsk... Vet ikke om det er elsk, men det er iallefall helt ok:

- Ser hjernedød "dame-tv" før jeg skal på jobb.

- Har en Bounty som jeg skal spise etter lunsj (hrrr, hrrr)

- Rekker en bitteliten siesta før jeg drar.

Skrevet

Tja.. Elsk er det kanskje ikke, men lell:

- Fridag, men likevel ende opp på jobb et par timer, og videre med litt kursing av en konsulent som 'tilfeldigvis' var innom akkurat da.

- Siste-liten-selvangivelse-helvete og opptatt regnskapsfører

- Masse å gjøre i hus og hjem, men veldig lite energi til å gjøre det

- Piskeregn, frister ikke med hagearbeid, og det er egentlig helt greit nå

- Mentalt full i hodet, har Simpsons på repeat for å stenge ute tankene

Skrevet

- Sol

- Mannen sto opp med guttungen og kjørte i barnehagen

- Sov til over 10

- Vært på sy/skravlemøte med grendelagsdamene (ja, vi bor laangt ute på landet )

Skrevet

-Sol

-Kjoledag på jobben siden det var avskjedsfest for direktøren

- Snitter (tørre, men med god brie) og mengder av makroner og konfekt fra Pascal :)

- Snart på trening

- Fri i morgen

- Velfortjent vin i kveld etter trening

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Guttungen spiser igjen. Han har hatt litt redusert matlyst

Skrevet

  • Sol
  • I morgen er det fri
  • Huset er fullt av glade unger, åtte mennesker rundt bordet til middag og alle likte maten
  • Storebror får igjen for innsatsen og spiller seg inn på førstelaget
  • Om tre dager drar minstebarnet og jeg til Paris :)

Gjest Siklerotte
Skrevet
  • Sol
  • I morgen er det fri
  • Huset er fullt av glade unger, åtte mennesker rundt bordet til middag og alle likte maten
  • Storebror får igjen for innsatsen og spiller seg inn på førstelaget
  • Om tre dager drar minstebarnet og jeg til Paris :)

 

Jeg og mine også! Jeg har bestilt sol og varme.

Skrevet

Jeg har også bestilt sol og varme i Paris, så med dobbeltbestilling, får vi regne med at det er i boks.

Skrevet

Tirsdagen avsluttes med et glass rødvin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...