Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 - Sol - Ny knallrosa genser, som jeg ser fab ut - Fab på håret - ikke undervisning før 12, og jeg har kjempa ned flink pike, og går til jobben om en stund - forkjølelsen er mye bedre, i går sov jeg 4 timer på dagen og la meg 23, det hjalp nok - fin rusletur til og fra jobb - tid til å lage middag, som kan serveres til alle på en gang
Gjest amandine Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Intet at tilføye. Men ha en fortsatt fin dag! Raus er jeg, iallefall..
Gjest Siklerotte Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 - Har sittet og ledd siden jeg stod opp av marerittet mitt - veldig morsomt når det kom på avstand (og jeg har helt syk fantasi) - Sol ute enn så lenge, så jeg skal straks jogge. - Tidenes frokost: brødskive med Nutella (skulle ønske jeg heller hadde Nugatti), banan og yoghurt til dessert. - Enda mer trening etterpå - Jeg er glad for at jeg har mulighet til å gjøre det jeg liker best her i livet, og så jobb litt nå og da. Ny knallrosa genser er sommer!
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Sier som Amandine, lite herfra bortsett fra sola. Men bra dere koser dere...
Anne-B. Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Det hørtes flott ut. Ikke så mye å melde om her, men det tar seg vel opp etter hvert.
bIomstre Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Droppet innom Fretex på veien i dag, for å stjele litt varme... Og fant meg 17 mai kjole! Denne til kr 100,- http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=36481 Dog manglet beltet, men tenker å finne et som er rødt istedet (...og det passer jo med elsk, det er jo på en måte fredag?)
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Droppet innom Fretex på veien i dag, for å stjele litt varme... Og fant meg 17 mai kjole! Denne til kr 100,- http://se.zoovillage....aspx?did=36481 Dog manglet beltet, men tenker å finne et som er rødt istedet (...og det passer jo med elsk, det er jo på en måte fredag?) Veldig elsk! Fine kjolen! Å, jeg har ikke vært på Fretex på årevis, helt glemt det bort - takk for påminnelsen!
LanzaroteJenta Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Elsk, og elsk... Vet ikke om det er elsk, men det er iallefall helt ok: - Ser hjernedød "dame-tv" før jeg skal på jobb. - Har en Bounty som jeg skal spise etter lunsj (hrrr, hrrr) - Rekker en bitteliten siesta før jeg drar.
ms.Pond Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Tja.. Elsk er det kanskje ikke, men lell: - Fridag, men likevel ende opp på jobb et par timer, og videre med litt kursing av en konsulent som 'tilfeldigvis' var innom akkurat da. - Siste-liten-selvangivelse-helvete og opptatt regnskapsfører - Masse å gjøre i hus og hjem, men veldig lite energi til å gjøre det - Piskeregn, frister ikke med hagearbeid, og det er egentlig helt greit nå - Mentalt full i hodet, har Simpsons på repeat for å stenge ute tankene
valkyrien Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 - Sol - Mannen sto opp med guttungen og kjørte i barnehagen - Sov til over 10 - Vært på sy/skravlemøte med grendelagsdamene (ja, vi bor laangt ute på landet )
frk Nilsen Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 -Sol -Kjoledag på jobben siden det var avskjedsfest for direktøren - Snitter (tørre, men med god brie) og mengder av makroner og konfekt fra Pascal - Snart på trening - Fri i morgen - Velfortjent vin i kveld etter trening
Gjest Nerdens'mus Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Guttungen spiser igjen. Han har hatt litt redusert matlyst
Iiiiik Skrevet 30. april 2013 #13 Skrevet 30. april 2013 Sol I morgen er det fri Huset er fullt av glade unger, åtte mennesker rundt bordet til middag og alle likte maten Storebror får igjen for innsatsen og spiller seg inn på førstelaget Om tre dager drar minstebarnet og jeg til Paris
Gjest Siklerotte Skrevet 30. april 2013 #14 Skrevet 30. april 2013 Sol I morgen er det fri Huset er fullt av glade unger, åtte mennesker rundt bordet til middag og alle likte maten Storebror får igjen for innsatsen og spiller seg inn på førstelaget Om tre dager drar minstebarnet og jeg til Paris Jeg og mine også! Jeg har bestilt sol og varme.
Iiiiik Skrevet 30. april 2013 #15 Skrevet 30. april 2013 Jeg har også bestilt sol og varme i Paris, så med dobbeltbestilling, får vi regne med at det er i boks.
Gjest Siklerotte Skrevet 30. april 2013 #16 Skrevet 30. april 2013 Det er meldt sol og varme til uken, så jeg tenker at det bare kommer litt på forskudd: http://www.meteo-paris.com/ile-de-france/previsions.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå