Gå til innhold

Trenger tips til konfirmasjonsgave til nabojenta

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe en ting til henne fremfor å gi penger. Hva liker jenter i den alderen?

Har tenkt å bruke omkring 400 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et enkelt og tidløst sølvsmykke til nabojenta her, er jo masse å velge i til den prisen hos gullsmeden om dagen.

Anonym poster: 27a8a7035ba530da817044ae27a37932

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et enkelt og tidløst sølvsmykke til nabojenta her, er jo masse å velge i til den prisen hos gullsmeden om dagen.

Jeg tenkte det samme, men er redd for at alle gir smykker. Hadde vært morsomt å gi noe annet, og kanskje litt utypisk.

Skrevet

Kva med å gå retro med eit skikkelig fint lommespeil til veska?

Skrevet

I "gamle dager" var det jo vanlig å gi et pent pennesett, en eske med en skikkelig god og pen kulepenn og en trykkeblyant. Det er det kanskje ikke så mange som gir lenger, men kan jo være kjekt å ha...

Skrevet

Parfyme.Spør i et parfymeri hva som er populært blant kidsa.

Skrevet

Hva med en slik trekopp med navnet gravert? Annet turutstyr, kniv? Kanskje ikke så kult nå forresten, men når hun blir eldre så :) eller "ting" til tlf, docking, høytalere e.l.

Skrevet

Da søsteren min var konfirmant så heklet jeg et sett med duker til henne, en kjempe-jobb, men absolutt verdt det. Var kanskje ikke den gaven hun ble mest glad for der og da, men er de dukene hun bruker mest nå etter at hun ble voksen.. Nå rekker du ikke det, men tenkte litt på hva med å kjøpe en skikkelig lin-duk eller noe lignende som hun kan ha til hun blir voksen og da vil tenke på deg når hun dekker opp til familie-middager etc. :-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips, da er gaven i boks :)

Skrevet

Og hva ble det? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...