Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Jeg elsker sønnen min over alt på jord og ville aldri vært han foruten. Men livet som alenemamma er bare tungt, jeg har jo hjelp fra pappaen og familien min. Men jeg vet aldri hvor jeg har pappaen henne og det er ufattelig slitsomt. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare og få endene til og møtes, hvordan jeg skal få tiden til og strekke med gutten og jobb og alt annet? Dette er en skikkelig dritt følelse også. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Anonym poster: 255f4162fa35a3e2d9621bb75cc80a3e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Ikke alene mamma, men alenemamma. Anonym poster: adb99302f201de2bea09e31346066cd8
Gjest Julia1984 Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Huff, skjønner at det er tøft. Hvor gammelt er barnet ditt? Kanskje det blir lettere når han er større? Men får du noe avlastning slik at du kommer deg litt ut, sjanse for å møte noen? Ellers kan jeg si at jeg møtte verdens beste mann på netter. Vi er lykkelig gift i dag med 3 barn. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Huff, skjønner at det er tøft. Hvor gammelt er barnet ditt? Kanskje det blir lettere når han er større? Men får du noe avlastning slik at du kommer deg litt ut, sjanse for å møte noen? Ellers kan jeg si at jeg møtte verdens beste mann på netter. Vi er lykkelig gift i dag med 3 barn. Lykke til Heia Han er 14mnd, ble slutt mellom bf og meg for 2mnd siden, barnefar har gutten annenhver helg, men ender alltid opp med og sitte hjemme og lure på hvordan det går med gutten min. Jeg kommer meg jo ut og møter folk har jo familie som avlaster meg. Håper jeg møter verdens beste jeg også Heldig du. Anonym poster: 255f4162fa35a3e2d9621bb75cc80a3e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Huff, skjønner at det er tøft. Hvor gammelt er barnet ditt? Kanskje det blir lettere når han er større? Men får du noe avlastning slik at du kommer deg litt ut, sjanse for å møte noen? Ellers kan jeg si at jeg møtte verdens beste mann på netter. Vi er lykkelig gift i dag med 3 barn. Lykke til Heia Han er 14mnd, ble slutt mellom bf og meg for 2mnd siden, barnefar har gutten annenhver helg, men ender alltid opp med og sitte hjemme og lure på hvordan det går med gutten min. Jeg kommer meg jo ut og møter folk har jo familie som avlaster meg. Håper jeg møter verdens beste jeg også Heldig du. Anonym poster: 255f4162fa35a3e2d9621bb75cc80a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå