Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Vi har bygget dette huset. Og elsker det:) Hva syns du? Anonym poster: 7aa309668888c63bb4de6b10fd2c069d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Eneste forskjellen er at vi har antan på framsiden, og ikke på siden av huset. Og vi har inngangsdøren på den andre siden av huset. Og det hvor inngansdøren på bildet er, har vi 2 vinduer hvor det er soverom.. Vi elsker vårt nye hus, og er veldig fornøgde me hvordan det ble HI Anonym poster: 7aa309668888c63bb4de6b10fd2c069d
BareMas Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Jeg har bygget et hus av duplo, dessverre så gikk vi tom for slike avlange klosser, så huser fikk ikke noe tak
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Vi renoverer er 100 år gammelt hus med lett sveitser stil. Skal vi bygge, noe vi ønsker å gjøre en gang, så blir det et selvtegnet hus. :-)
Heltefrøken Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 (endret) Om jeg legger ut huset vi har bygget her tenker jeg det blir lett for de som kjenner meg og skjønne hvem jeg er for vi har tegnet huset selv og det er ingen som har likt såvidt jeg vet:) Men for og forklare stilen vil jeg vel kalle det herskapelig Landstil eller noe Huset dere har bygget hi , var kjempefint Endret 30. april 2013 av Nikoline E
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Ninni fra mesterhus. Når vi skal bygge på nytt tenker jeg det blir det selvtegnet hus i gammel stil. Anonym poster: dff2eec94d20ea89cfcef8c557e8197d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Holder på å bygge dette (Hiba Hus, Sinkitt): På papiret hvertfall, vi har tegnet den en del om, så det ser omtrent slik ut (Byggmann, Skjong): Anonym poster: 20a3b8f840e68be1501221cb39f6702c Anonym poster: 20a3b8f840e68be1501221cb39f6702c Anonym poster: 20a3b8f840e68be1501221cb39f6702c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Fint hus HI; men så helt sinnsvakt stort ut, jeg kunne aldri bodd i et så gedigent hus. Med mindre man har 7 barn da... Men det kunne jeg heller aldri tenkt meg å hatt Anonym poster: 807f87deb2f90a4ef3ba3dad1d3285f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå