Gå til innhold

I det selvopptattte hjørnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slo meg plutselig at mitt eget nick kan leses på to ulike måter og med to temmelig ulike betydninger. Liiiik er jo noe ganske annet enn iiiiik! Har ikke tenkt på den første betydningen før nå, men det er klart en stor 'i' kan leses som en liten 'L'. Moro :) Jeg har alltid tenkt på det som iiiiik, synes et skrik om lik meg er så flaut at jeg får lyst til å bytte.

Noen nick er jo selvforklarende, men noen som har lyst til å gi voksenopplæring på de andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvis du viser til at det så ut som at jeg skrev lik (som det så ut som jeg gjorde) - var det bare fordi mobilen min autocorrected femten ganger, og til slutt gadd jeg ikke og lot det bare stå Iik (ikke lik - men med stor i). Jeg lo i hvert fall av dette da - tanken på at du skulle ha lik som nick var litt morsom.

Skrevet

Ja, det var du som satte meg på tanken. Aldri tenkt på det før. Litt morsomt og litt flaut å tenke på det.

Gjest pupp and go
Skrevet

Jeg kom nettopp fra en annen tråd hvor lik ble nevnt, men da med tanke på noe dødt. Tror det er greit med et skrik-iiik eller en god gammeldags laik *tommelopp* i stedet for :)

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, har tenkt på det (fordi jeg vokste opp her inne på en tid da nick-stjæling og -kopiering var stor folkesport og min L i "lut" inviterte til slikt), men sammen med bildet ditt er det ikke tvil i min sjel om at det er iiiiiik som gjelder :)

Skrevet

Alltid lest det som iiiiiiik. ikke Lik.

Skrevet

Alltid lest det som iiiiiiik. ikke Lik.

Samme her

Skrevet

Jeg har lest det som Liiiik.

Og da ikke som "dette liiiiker jeg" men som i "en døøøøøød kropp".

Skrevet

Bildet ditt er nå liksom selvforklarende da. ;)

Skrevet

Bildet ditt er nå liksom selvforklarende da. ;)

Ja, det er jo liksom det. Visuelle hjelpemidler er nyttige for tekstforvirrete. Du har rett. Ingen grunn til å bekymre meg for at folk tror jeg skriker Liiiiik meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...