LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Sitter her og ser og hører på klippene fra dagens konsert på Telenor Arena, og fyyyyyyyy fasan så misunnelig jeg er på dem som er der! Oooh, den mannen er helt genial! Og tenk det, dere, at han er 63 år- og fremdeles dritsexy. Justin Bieber kan bare gå og legge seg, han når ikke Brucer'n til anklene en gang. - JA, jeg ER blodfan av sistnevnte. Var det så åpenbart, altså?
ms.Pond Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Det er jo en (helt åpenbar) grunn til at han kalles The Boss!
ms.Pond Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 ... har vært på konsert med den mannen én gang, og det var en opplevelse jeg aldri vil glemme. Selv om jeg ikke fikk oppfylt drømmen om gjøre som Courteney Cox og danse på scenen til Dancing in the Dark.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Å ja, et tredveårig kjærlighetsforhold her... Men jeg gidder ikke høre på de nyere tingene, type The Rising, det er kvasi-Bruce på tomgang.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Får ikke til Bruce. Ok da. 5 sanger eller noe, men generelt ikke. I grew up in the walley..osv. særlig med 2 i promille og null hukommelse..
Gjest amandine Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 (endret) Hi hi jeg var på konsert i fjor og hipp hurra det var moro! Selv om det egentlig er mannen og ikke jeg som er blodfan! (For ikke å snakke om min mor;-)) Bruce er jo like gammel som min far men hakket håttere, for å si det sånn;-) Endret 30. april 2013 av amandine
Iiiiik Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Jeg må innrømmme at jeg smiler i skjegget jeg ikke har av de voksne som for et par uker var fulle av sukk og stønn over belieberne og som denne uka er blodfans av Bruce Springsteen. Vet ikke om det gjelder dere altså, men jeg synes det lugger litt i konsistensen hos noen andre. Jeg er ikke fan av noen av dem, men synes det er supert at jenter i alle aldre får møte med sine helter.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Jeg har null problem med at belieberne belieber, bare med at de får godkjenning fra høyeste hold om at det er gyldig fraværsgrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå