Gå til innhold

Ser Paradise hotell, og den nye gutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ut til å være en del betatt av Triana ja:)

Kjekk fyr:)

Anonym poster: 7c981b1a9b1030dcfc69f0a76bd8da11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Triana er flott da, så det kan jeg forstå.

Ellers må jeg si jeg ikke orker å se på PH, får skallekrymp av alle fetthjernene som er med der. Makan til gjeng med idioter (ser ikke på, men det er alltid en gjeng med idioter. Man er ikke med i PH om man ikke er idiot).

Skrevet

Æsj var det han som hadde sex med to på samme kveld? Stakkars hun siste syntes det var ganske enkelt da hun fant det ut!

Anonym poster: 7e4b67d9ec38bed8a8d4e9f6c7e97e94

Skrevet

Æsj var det han som hadde sex med to på samme kveld? Stakkars hun siste syntes det var ganske enkelt da hun fant det ut!

Hehe, ja var han. Og enig: der var ekkelt!

Ja, Triana er flott hun så skjønner han også. Det er totalt hjernedødt, men begynte å se en natt det gikk i reprise( nattevakt) så bruker se når jeg kan. Herlig befriende med litt hjernedød føde avogtell;-)

Skrevet

Hehe, ja var han. Og enig: der var ekkelt!

Ja, Triana er flott hun så skjønner han også. Det er totalt hjernedødt, men begynte å se en natt det gikk i reprise( nattevakt) så bruker se når jeg kan. Herlig befriende med litt hjernedød føde avogtell;-)

Ja jeg ser den :-)

Har endel episoder med glamour og gode og onde dager på samvittigheten :-)

Og det verste er at om man begynner å se PH, blir man liksom SUGD inn i handlingen, og man MÅ se neste episode før man har fått sukk for seg.

Det er som heroin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...