Gå til innhold

Har oktobermagene opprettet tråd her inne på 2.tri? :)

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har også termin 2.oktober :) 21+0 idag, godt å ha passert halvveis! Alt var fint på UL, formen er ganske god og magen vokser......kjenner også liv hver dag! En fin tid! Er litt spent på hvordan en varm sommer blir som gravid.... Hadde vært fint om vi klarte å holde liv i denne tråden, jeg er også blandt dem som foretrekker forum fremfor fb når det gjelder sånne ting :)

Hei igjen

Jeg er nå 17+5 og har fått ul 30 mai. Gleder meg. Har gått opp 4 kg nå, det meste på magen + at jeg har blitt en bh-størrelse større. Folk flest tror jeg er mye lenger på vei enn det jeg er..he he. De blir litt rare i maska når de hører jeg kun er i uke 18. Var ganske slank før jeg ble gravid, så da dyntes jo magen ekstra godt ;D

Hvordan går det med resten?

Jeg har OUL tirsdag 28.05. :) Gleder oss veldig til det. Vet ikke enda om vi vil vite kjønnet på babyen dersom det vises på UL. Er jo veldig spennende å vente helt til babyen fødes! Kanskje jeg ber jm å skrive kjønnet på en lapp sånn i tilfelle vi ikke klarer å vente? ;) Jeg har gått opp 3 kg, og er nå 18+6! Tida flyr jo avgårde!!! :D Straks halvveis!

Annonse

Jeg er sjeldent her inne, men det hender jeg er innom :) er idag 19+4 og har begynt å kjenne liv på utsiden! Samboeren kan høre tulla og kjenner at hu sparker litt lett inni der :) begynner å gå mer opp for han også nå!

Jeg er sjeldent her inne, men det hender jeg er innom :) er idag 19+4 og har begynt å kjenne liv på utsiden! Samboeren kan høre tulla og kjenner at hu sparker litt lett inni der :) begynner å gå mer opp for han også nå!

Høre henne?? :o Min mann kjenner og bevegelsene utpå magen nå. :D

Annonse

Da har jeg vært på OUL. Termin 27.okt. Det er en gutt som vi trudde ;)

Når har du menstermin? Ble termin forskjøvet noe? Jeg har OUL i morgen og har mens- termin 18.10. Synes jeg fikk OUL litt sent?

Når har du menstermin? Ble termin forskjøvet noe? Jeg har OUL i morgen og har mens- termin 18.10. Synes jeg fikk OUL litt sent?

Menstermin er 29. Så termin ble flyttet 2 dager fram.

Er du 20 uker på veg da? Det syns jeg var litt sent å få OUL. Men det spørs jo hvor lang ventetid det er der du skal da. Her jeg bor er det ofte liten ventetid.

Menstermin er 29. Så termin ble flyttet 2 dager fram.

Er du 20 uker på veg da? Det syns jeg var litt sent å få OUL. Men det spørs jo hvor lang ventetid det er der du skal da. Her jeg bor er det ofte liten ventetid.

19+4 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...