Gå til innhold

Har oktobermagene opprettet tråd her inne på 2.tri? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart på tide isåfall? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart på tide isåfall? :)

Tror de fleste av oss har konvertert til facebook :-) Jeg sender deg PM, så kan du bli med i den hemmelige gruppen Oktober <3 2013

Skrevet

Så dumt at dere kun er på facebook. Er en av de som ikke har hengt meg på facebook bølgen, så det hadde vært koselig om det ble litt skriving her inne også ;D

Skrevet

Jeg slettet meg fra face for en mnd siden :/

Skrevet

Hadde hvert hyggelig med en sånn gruppe :)

Skrevet

Vi kan jo skrive her også :) hvordan er formen? Hvor langt er dere på vei? :)

Skrevet

Formen min er bra :) 15+4! Begynt å kjenne liv og det er såå herlig! ♥

Skrevet

Heldig du er som kjenner liv allerede. Jeg venter ennå i spenning;)

Skrevet

Jeg bruker denne siden svært lite. Dere bør komme inn på forumet til babyverden.no

Der er vi jo kanskje 50 oktober jenter.. :)

Skrevet

Heldig du er som kjenner liv allerede. Jeg venter ennå i spenning;)

Har i dag kjent de første ordentlige bevegelsene! :) Sånn at jeg ikke forveksler de med luft altså :P Det kommer nok snart hos deg og. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Begynte på uke 15 i dag. Så regner med jeg kjenner noe snart:). Er en fantastisk følelse når den lille beveger seg <3

Skrevet

Jeg synes også det burde være en oktobertråd her inne :) jeg er 17+2 i dag og hørte hjertelyden for første gang i går... 2 raske hjertelyder og en litt roligere (som jeg regner med er min egen) , så jeg lurer faktisk på om jeg skal ha tvillinger!!! Iiiik :-D skal på UL på tirsdag, så det blir spennende å se :)))

Skrevet

Begynte på uke 15 i dag. Så regner med jeg kjenner noe snart:). Er en fantastisk følelse når den lille beveger seg <3

Ja det er det! :) Herlig, og betryggende! ♥ Håper du får kjenne babyen din snart du og :)

Jeg synes også det burde være en oktobertråd her inne :) jeg er 17+2 i dag og hørte hjertelyden for første gang i går... 2 raske hjertelyder og en litt roligere (som jeg regner med er min egen) , så jeg lurer faktisk på om jeg skal ha tvillinger!!! Iiiik :-D skal på UL på tirsdag, så det blir spennende å se :)))

Ååå så spennende da! :D Må få høre om det er en eller to :)

Skrevet

Uansett! Jeg er 16+0 og i god form:):) førstegangs og alt er veldig veldig spennende:D termin ca 15okt, men skal på UL 21 mai:D

Skrevet

Spennende med to da:). Kjente akkurat lillegullet sparke<3

Skrevet

Jeg vill gjerne være med på fb siden til oktoberbarn;) hva gjør man da?

Skrevet

Send PM til meg med navnet deres så kan jeg legge dere til :) er privat gruppe så dere får ikke søkt opp:p

Skrevet

Jeg g vil være med i Facebook gruppe:D

Jeg også :)

Skrevet

Send PM til meg med navnet deres så kan jeg legge dere til :) er privat gruppe så dere får ikke søkt opp:p

Funker og å sende epostadressen dere bruker på FB ;)

Jeg har vært på UL i dag, fikk se en sprellsk liten boble ^^ Alt er på plass og ser bra ut :D

Skrevet

Ordinær UL på mandag, termin 2.oktober :)

Skrevet

Hei

Jeg er et sted mellom 15+2 og 15+5 (ul legene er ikke helt enig), men forholder meg til det første ukeanslaget. Tror jeg har kjent liv,men er ikke helt sikker. Dette er barn nr. 2. Formen er grei, men blir veldig trøtt ved 14 tiden og på kvelden. Og så har jeg fått ganske stor mage! Like stor nå som i 5 måned sist.

Skrevet

Hei

Jeg er et sted mellom 15+2 og 15+5 (ul legene er ikke helt enig), men forholder meg til det første ukeanslaget. Tror jeg har kjent liv,men er ikke helt sikker. Dette er barn nr. 2. Formen er grei, men blir veldig trøtt ved 14 tiden og på kvelden. Og så har jeg fått ganske stor mage! Like stor nå som i 5 måned sist.

Jeg har og fått bra mage :) 16+1 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...