Gå til innhold

Har oktobermagene opprettet tråd her inne på 2.tri? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heldig du er som kjenner liv allerede. Jeg venter ennå i spenning;)

Har i dag kjent de første ordentlige bevegelsene! :) Sånn at jeg ikke forveksler de med luft altså :P Det kommer nok snart hos deg og. Hvor langt er du på vei?

Jeg synes også det burde være en oktobertråd her inne :) jeg er 17+2 i dag og hørte hjertelyden for første gang i går... 2 raske hjertelyder og en litt roligere (som jeg regner med er min egen) , så jeg lurer faktisk på om jeg skal ha tvillinger!!! Iiiik :-D skal på UL på tirsdag, så det blir spennende å se :)))

Begynte på uke 15 i dag. Så regner med jeg kjenner noe snart:). Er en fantastisk følelse når den lille beveger seg <3

Ja det er det! :) Herlig, og betryggende! ♥ Håper du får kjenne babyen din snart du og :)

Jeg synes også det burde være en oktobertråd her inne :) jeg er 17+2 i dag og hørte hjertelyden for første gang i går... 2 raske hjertelyder og en litt roligere (som jeg regner med er min egen) , så jeg lurer faktisk på om jeg skal ha tvillinger!!! Iiiik :-D skal på UL på tirsdag, så det blir spennende å se :)))

Ååå så spennende da! :D Må få høre om det er en eller to :)

Annonse

Send PM til meg med navnet deres så kan jeg legge dere til :) er privat gruppe så dere får ikke søkt opp:p

Funker og å sende epostadressen dere bruker på FB ;)

Jeg har vært på UL i dag, fikk se en sprellsk liten boble ^^ Alt er på plass og ser bra ut :D

Hei

Jeg er et sted mellom 15+2 og 15+5 (ul legene er ikke helt enig), men forholder meg til det første ukeanslaget. Tror jeg har kjent liv,men er ikke helt sikker. Dette er barn nr. 2. Formen er grei, men blir veldig trøtt ved 14 tiden og på kvelden. Og så har jeg fått ganske stor mage! Like stor nå som i 5 måned sist.

Hei

Jeg er et sted mellom 15+2 og 15+5 (ul legene er ikke helt enig), men forholder meg til det første ukeanslaget. Tror jeg har kjent liv,men er ikke helt sikker. Dette er barn nr. 2. Formen er grei, men blir veldig trøtt ved 14 tiden og på kvelden. Og så har jeg fått ganske stor mage! Like stor nå som i 5 måned sist.

Jeg har og fått bra mage :) 16+1 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...