Gå til innhold

Lave, høye eller mellomhøye converse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meeeeg

Anonym poster: 028801ce1f41e97ac86e0a24b0304c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høye ofc.

Anonym poster: 453f10b33295931697ab409c570832d9

Skrevet

Jeg har 6 par høye og 2 par lave (hadde 3 par men ga bort et par) Så høye. Bruker de mest :)

Anonym poster: bb55bd1a582d75cd5090e5aab6974459

Gjest sug lut
Skrevet

Med høye, mener du knehøye? For de er butt ugly på alle andre enn små snertne syttenåringer.

Skrevet

Høye? Hvor høy da? Vanlige og lave har jeg flere par av. Klarer meg ikke med bare et par nei :rolleyes:

Skrevet

Høye? Hvor høy da? Vanlige og lave har jeg flere par av. Klarer meg ikke med bare et par nei :rolleyes:

Samme her ;)

Har vel 3 par vanlige og 2 par lave. På tide med nye nå....

Skrevet

Har dere så mange par i ekte converse eller mener dere da bare skotype?? Synes de er litt for dyre til å handle flere par av liksom :-)

Skal kjøpe meg et par høye ( normale) snart tenker jeg. Har 5 par forskjellige tøysko som er lave så trenger ikke lave converse også :-)

Skrevet

Vanlige..

Anonym poster: d506f33cf322c83eac2e2e74d577a422

Skrevet

Jeg har både lave og høye, men sverger mer og mer til lave. Synes de er mye finere, i tillegg til at de er enklere å ta av og på;)

Av en eller annen grunn tenker jeg annerledes om hvite Converse. De skal være høye, uansett hva!

Skrevet

Har dere så mange par i ekte converse eller mener dere da bare skotype?? Synes de er litt for dyre til å handle flere par av liksom :-)

Skal kjøpe meg et par høye ( normale) snart tenker jeg. Har 5 par forskjellige tøysko som er lave så trenger ikke lave converse også :-)

Ekte så klart :) Har prøvd en kopi og de var ikke like gode. De gikk i tillegg i oppløsning etter en sesong. Conversene mine holder seg mye lenger.

Skrevet (endret)

Ekte.

Skal jeg ha converse kjøper jeg ikke en billig kopi som ryker etter 3 mnd. Har converse som er 5-6 år, slitt ja, men ikke ødelagt ;)

Converse koster 699,- Varer i mange år

Billig jalla koster 250,- Ryker i løpet av en sesong.

Så alt i alt er det de billige kopiene som er dyre ;)

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg syns fake converse bare er ille. Tror det er det eneste jeg er snobbete på i hele verden. De skal være ekte, og om det er lave eller vanlige er ikke så farlig, de passer bare til forskjellige ting :)

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meeeeg

Anonym poster: 028801ce1f41e97ac86e0a24b0304c49

Ingen av delene. Finn noen kule sko som også er gode for foten! :)

Anonym poster: 9d81c958728e24aeceee315512bf2045

Skrevet

Ga 1100.- for 4 par (2 høye og 2 lave) i New York så lønner seg å kjøpe hvis man er ute å reiser :)

Anonym poster: bb55bd1a582d75cd5090e5aab6974459

Skrevet

Jeg har ni par ekte converse. Noen limited edition (feks med paljetter eller marimekkomønster).

Anonym poster: 96b26220eb3116dfdb6ab86119d8f189

Skrevet

Lave! Har bare hatt høye selv men hvis jeg skulle kjøpt et nytt par nå hadde det definitivt blitt lave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...