Gå til innhold

Cooper Freedman er Agent Kellerman!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har sett Private Practice i årevis. Jeg hadde også en helt sinnsykt intens periode med tre-fire episoder Prison Break pr dag i desember/januar, hele serien. Og ble dritredd av Agent Kellerman. Og så har jeg faktisk ikke kobla at Cooper Freedman, veik slakapung og slaskemann, er Agent Kellerman! Hjælp, friker ut, universet tilter!

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Hmm. Nå ble jeg plutselig litt lettet for at jeg aldri får sett på tv. Hørtes ut som skummel type. Spesielt slakapung hørtes grusomt lite attraktivt ut!!

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, Cooper-inkarnasjonen er en skummelt uattraktiv guttemann, mens Kellerman ga meg mareritt, såpass at sist jeg så skuespilleren i en annen rolle var jeg sint hele tida og stolte ikke på den (tilsynelatende/faktisk) sympatiske karakteren i det hele tatt, fnis. Men hatten av til Paul Adelstein for godt spill, og en-null til min sønn som har hevdet hårdnakket at joda muttern, du kommer helt sikkert til å tro på ham i en annen mindre skummel rolle.

TV er ut - jeg har mista fjernkontrollen til og med - men seinkvelds dvd er inn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...