Gå til innhold

Nedpress ved seteleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JM mistenker seteleie, men jeg har den siste uken hatt mye følelse av nedpress/boring ned i bekkenet og da trodde jeg det var hodet til babyen som presset. Stemmer det eller er det vanlig med bekkensmerter ved seteleie?

Kan noen som har hatt barn i seteleie beskrive hvordan det kjennes ut? Også spark/dytting?

Anonym poster: b0f2af53b1e91a3c04c88e7b1a8dd125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde voldsomt nedpress med førstemann, og han satt i seteleie.

Så ille var det at jeg hadde fullstendig gangsperre de siste 7 ukene.

Jeg kjente også veldig godt hodet hans som lå og "gnagde" på ribbeina mine.

Skrevet

Jeg hadde nedpress, føltes som han borret rumpa ned i bekkent mitt og snurret rundt. :P

Anonym poster: ee36998467d2ef8ebf6aa86fce92bcf6

Skrevet

Huff, da er jeg redd det er seteleie gitt. Det bestilles vel UL i uke 36 for oppfølging da?

Skrevet

Mente 37 er i 36 nå..

Skrevet

Du får oppfølging og ul ja. Tid vet jeg ikke. Jeg skulle uansett på ul i uke 36 (skulle sjekke morkaken etter komplikasjoner med førstemann) så da fikk jeg bekretftet at det var sete da, så fikk jeg ul i uke 38 og. Min snudde seg like før ul i 38. :)

Anonym poster: ee36998467d2ef8ebf6aa86fce92bcf6

Skrevet

Skummelt synes jeg, men det er vel fremdeles mulig at baby snur seg. Krysser fingrene.

Er det forresten flere med setebarn som ikke har hatt nedpress eller opplevd det annerledes?

Skrevet

Forrige min satt i sete helt til han kom ut, og jeg hadde NULL nedpress - snarere skikkelig opp-press. Og han satt dypt i bekkenet, festa seg til slutt. Nå er jeg i uke 31 og denne babyen sitter også foreløpig feil veg. Igjen opp-press. Hode oppunder ribbena og skvisa lunger...

Skrevet

Tusen takk for svar! Nå ble jeg mer forvirret (men det var i grunn det jeg ønsket - for det betyr at det er håp).

Skrevet

Kjente også meir "opp-press" enn nedpress. Hadde baby i sete dei siste mnd'ane og fødte ho ut slik.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Min første lå og vekslet mellom sete-og tverrleie, og jeg hadde null nedpress. Ante ikke hva det var......før jeg ble gravid igjen. Andremann lå med hodet ned, og jeg hadde konstant nedpress de to siste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...