Gå til innhold

Ang kontantstøtte.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min er født 17 mai 2012, så hun blir jo da 1 år i år. Når får vi da kontantstøtte? Får man utbetalt den måneden de blir 13 måneder? Eller? Hun starter i bhg i august.

 

Anonym poster: 516166d5c435a1c2d7ae0344d5ed6d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke i mai og vil kunne få kontantstøtte fra barnet er 13 mnd gammelt...

 

Anonym poster: 79165bcbfc3bd44865942194eb12869b

Skrevet

Du vil få kontantstøtte for juni, juli og august.

 

Anonym poster: 94c9789c9d3dac6a84143cc395a8f32d

Skrevet

Måneden etter ja. Min er født tidlig i mai og jeg får heller ikke tidligere enn juni.

Skrevet

Jeg sendte inn søknaden om kontantstøtte i slutten av mars, min er født i april og jeg fikk svar fra nav om at den blir behandlet i mai. Syntes det var bedre å være tidlig ute enn å stresse med det i siste liten.. send inn søknad nå så får du svar fra nav om når de vil behandle søknaden din :D

 

Anonym poster: fc5dc3a1f6f292a41e3957b2cb721472

Skrevet

Jeg sendte inn søknaden om kontantstøtte i slutten av mars, min er født i april og jeg fikk svar fra nav om at den blir behandlet i mai. Syntes det var bedre å være tidlig ute enn å stresse med det i siste liten.. send inn søknad nå så får du svar fra nav om når de vil behandle søknaden din :D

 

Anonym poster: fc5dc3a1f6f292a41e3957b2cb721472

Det er som oftest kort behandlingstid på kontantstøtte. Og blir den ikke ferdigbehandlet før man ha krav på første utbetaling, så får man etterbetalt.

 

Anonym poster: 94c9789c9d3dac6a84143cc395a8f32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...