Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Jenten min er født 17 mai 2012, så hun blir jo da 1 år i år. Når får vi da kontantstøtte? Får man utbetalt den måneden de blir 13 måneder? Eller? Hun starter i bhg i august. Anonym poster: 516166d5c435a1c2d7ae0344d5ed6d2f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Du kan søke i mai og vil kunne få kontantstøtte fra barnet er 13 mnd gammelt... Anonym poster: 79165bcbfc3bd44865942194eb12869b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Du vil få kontantstøtte for juni, juli og august. Anonym poster: 94c9789c9d3dac6a84143cc395a8f32d
2013 Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Måneden etter ja. Min er født tidlig i mai og jeg får heller ikke tidligere enn juni.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Jeg sendte inn søknaden om kontantstøtte i slutten av mars, min er født i april og jeg fikk svar fra nav om at den blir behandlet i mai. Syntes det var bedre å være tidlig ute enn å stresse med det i siste liten.. send inn søknad nå så får du svar fra nav om når de vil behandle søknaden din Anonym poster: fc5dc3a1f6f292a41e3957b2cb721472
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Jeg sendte inn søknaden om kontantstøtte i slutten av mars, min er født i april og jeg fikk svar fra nav om at den blir behandlet i mai. Syntes det var bedre å være tidlig ute enn å stresse med det i siste liten.. send inn søknad nå så får du svar fra nav om når de vil behandle søknaden din Anonym poster: fc5dc3a1f6f292a41e3957b2cb721472 Det er som oftest kort behandlingstid på kontantstøtte. Og blir den ikke ferdigbehandlet før man ha krav på første utbetaling, så får man etterbetalt. Anonym poster: 94c9789c9d3dac6a84143cc395a8f32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå