Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Kommer over et genialt bilde som sier mye om de som sier muskler ikke er fint på jenter. Men seriøst , se hvor lite fint det er ned fett og slapp kropp da Anonym poster: 3134b5a7d2c577158336e294eb326b55
Sølvpanter Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Det er vel en mellomting Jeg synes helt klart at en veltrent kvinnekropp er pent, men ikke en bodybuilder-kropp. Da synes jeg faktisk det er finere med litt fett. Men en normalt slank og stram kropp som viser at vedkommende trener uten at det buler ut med muskler er veldig pent, og også det jeg trakter etter selv
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Det er vel en mellomting Jeg synes helt klart at en veltrent kvinnekropp er pent, men ikke en bodybuilder-kropp. Da synes jeg faktisk det er finere med litt fett. Men en normalt slank og stram kropp som viser at vedkommende trener uten at det buler ut med muskler er veldig pent, og også det jeg trakter etter selv Ja det er nok en mellomting. Hun på bildet er jo ikke akkurat bodybuilder da. Men bra trent og litt markert. Jeg selv jobber mot litt mer markerte muskler og litt mindre fett på kroppen. Og det er fantastisk å se fremgangen som styrketrening gir Hi Anonym poster: 3134b5a7d2c577158336e294eb326b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå