beibilykke Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Er på leit etter vogn til barn nr 2. Og lurer da på om noen har erfaringer med denne vognen? Har vært litt rundt om i bergen og ringt diverse barnevognforhandlere. Men, de har den ikke, og noen har til og med ikke hørt om vognen før. Er dette et "tullemerke" innenfor vognverden? Syns den minner mye om en koelstravogn ut i fra bilder. Takk for svar
Appelsinpiken Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Har ikke prøvd den selv, men når jeg skulle ha tvillingvogn stod det mellom den og tfk. Hadde det ikke vært for tfk på tilbud så hadde jeg valgt bumbleride. Har bare hørt positive ting om den. Google bumbleride indie erfaringer, så finne du fort brukererfaringer
mamma'n til 2 :) Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Jeg har tvillingvogna og syns den er helt knall. Jeg har to tette, og den fungerte godt da minste brukte bagdelen og fungerer bra med to sittedeler. De har god plass, stor kallesje, nesten full liggestilling, lett å trille, lett i vekt og enkel å legge sammen. Store gode lufthjul og diger handlekurv under. Ingenting annet enn positivt om denne vogna fra min side. Ble tatt inn til norden i 2012 som joggevogn etter å ha vært populær ei stund i utlandet visstnok :-) Hatt den nå i 8 mnd, og vil overhodet ikke bytte. Kan kjøpes i sverige, på helti100.no og på vognhuset eler var det vognverden? (på nett ), men husker ikke nettadressen... De er på facebook også :-)
beibilykke Skrevet 29. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2013 Takk for svar begge to. har lest mye om den nå, og sett filmer på youtube. Ser jo vanvittig bra ut; ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå