Gå til innhold

noen som driver med geocaching?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dette er noe barna vil synes er kjempemorsomt.

Vet bare at det ligger mange bokser rundt om kring, med små ting i, når man finner bokser kan man ta den tingen som ligger i, hvis du har med deg en ny ting som du kan legge tilbake i boksen.

Såå, vet ikke så mye om dette, noen som holder litt på med dette?

Anonym poster: 3a7decb5a06d00c3f115a2d1b4e40fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan du finne en reportasje om geocaching:

http://www.tvvest.no/defaultvideo.aspx?sectionId=30

Du skal til datoen 24.09.2012, klikk deg tilbake i programmene ved å klikke på bildene (programmene) til høyre.

(Tok meg gyselig lang tid å finne ut at jeg måtte klikke på bildene til høyre for å se gamle programmer).

Anonym poster: dc15a42b3b6cf4e269044a7d6d919873

Skrevet

Jeg driver litt smått med det. :) Både barnevennlige som de små er med på, og litt for voksne. Kjempegøy. :)

Anonym poster: 50fb99a312b1529de94fd223b048edc1

Skrevet

Jeg har en nevø som driver med det, han tenker nesten ikke på annet. Blir mye turgåing og fysisk aktivitet av det. Han er ikke så opptatt av innholdet i det han finner, det er mest gøy å finne boksene. Det er visst ikke så utbredt i Norge ennå, men er man stor på det, reiser man visst rundt i alle verdens land og leter.

Anonym poster: 6efc59ddf737b769e923acd3d32a4707

Skrevet

Jeg, mannen og ungene driver med det! Vi syns det er gøy :)

Det begynner å bli veldig mange cacher rundt om i Norge nå, sjekk ut www.geocaching.com, der kan du gå inn på kart og se f.eks alle cacher i nærheten av derdu bor. (Trykk på Play, så på View Geocache Map, så er det bare å navigere seg rundt i verden - der dukker alle cacher opp, i form av små grønne bokser :) ) Inne på den nettsida finner du også det meste av info du trenger å vite om geocaching.

Vi koser oss veldig med denne hobbyen, hele familien! Ungene syns det er gøy å prøve å finne de, og det syns i grunn vi voksne også :)

Anonym poster: a033d0ceba5fd826b7a7fe3396763d27

Skrevet

Vi gjør det sammen med ungene når vi er ute på tur, i skogen og på fjellet g på ferie. Anbefales varmt for flere barnefamilier!

Anonym poster: 05e239390e0837a3df1440a6210111c7

Skrevet

JA!!! Det er kjempegøy. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...