Gå til innhold

ang. 1mai- LØNN


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av en tråd tidligere: 1mai er ikke en helligdag, men en fridag

Hvordan er lønnen når man jobber den dagen da? Tenker på om det er 133% eller er det vanlig lønn? gjelder helsevesenet

 

Anonym poster: da60bf66784720594f338fe2a350baa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. mai er en av de hellig/helgedagene som ikke trekkes i lønnen og hvis du er nødt til å jobbe 1. mai - eks turnusarbeid skal du ha alminnelig søndagstillegg.

 

Anonym poster: 805058c2ccf74b0474912122303f6e5f

Skrevet

ok takk. Så da blir det "vanlig" lønn på meg:) Men litt mer lønn er bedre enn ingen lønn;)

 

Anonym poster: da60bf66784720594f338fe2a350baa2

Skrevet

Rød dag er rød dag, og det gir 133%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...