Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Ble inspirert av en tråd tidligere: 1mai er ikke en helligdag, men en fridag Hvordan er lønnen når man jobber den dagen da? Tenker på om det er 133% eller er det vanlig lønn? gjelder helsevesenet Anonym poster: da60bf66784720594f338fe2a350baa2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 1. mai er en av de hellig/helgedagene som ikke trekkes i lønnen og hvis du er nødt til å jobbe 1. mai - eks turnusarbeid skal du ha alminnelig søndagstillegg. Anonym poster: 805058c2ccf74b0474912122303f6e5f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 ok takk. Så da blir det "vanlig" lønn på meg:) Men litt mer lønn er bedre enn ingen lønn;) Anonym poster: da60bf66784720594f338fe2a350baa2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Rød dag er rød dag, og det gir 133%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå