Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 *blond* Anonym poster: 9f15282651b7f23a34f824629b3a6539
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Jepp, rød dag. Anonym poster: e14ecf2b220a5f78bb5b2b494545e2c4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Jepp Anonym poster: 49f47101cfa4814a9b32cc5e0f612011
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Det er en rød dag, så ja Iallefall hos oss. Anonym poster: f7732df0731c7a50e15e98dbda5e49a3
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Stengt i hele Norge da gitt Anonym poster: 81543a2bfbf0956de893d00303908d09
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Selvfølgelig, ingen barnehager som er åpne på helligdager... Anonym poster: 7f59ba0ca27282aed677790e3b5702c1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Hihi, tenk at jeg måtte spørre om det...jaja... Anonym poster: 9f15282651b7f23a34f824629b3a6539
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Arbeidernes fridag/Grodagen. Ikke helligdag, men fridag. Anonym poster: 838169876037cae672830287e9911dcb
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Selvfølgelig, ingen barnehager som er åpne på helligdager... Anonym poster: 7f59ba0ca27282aed677790e3b5702c1 1. mai er strengt tatt ikke en helligdag, men en offesiel høytidsdag. Anonym poster: 6b4adaa67abc194ec09eb645d8b8cb96
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #11 Skrevet 29. april 2013 Arbeidernes fridag/Grodagen. Ikke helligdag, men fridag. Anonym poster: 838169876037cae672830287e9911dcb "Grodagen" er ikke det samme som 1. mai. Det er en ekstra feriedag som ble innført av regjeringen Bruntland. Anonym poster: 6b4adaa67abc194ec09eb645d8b8cb96
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #12 Skrevet 29. april 2013 Hva er vitsen med at så mange svarer det samme...... Anonym poster: c789e7a808cce1d336388f3ec169ad30
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 Er det mulig å vokse opp i Norge (som jeg regner med at du har gjort) og ikke vite at 1 mai er offisiell høytidsdag? Anonym poster: 8ce8361248a8c3346fa1f687fe57d4c5
Gjest sug lut Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Er det mulig å vokse opp i Norge (som jeg regner med at du har gjort) og ikke vite at 1 mai er offisiell høytidsdag? Anonym poster: 8ce8361248a8c3346fa1f687fe57d4c5 Eller at det heter OFFENTLIG høytidsdag?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #15 Skrevet 29. april 2013 Er det mulig å vokse opp i Norge (som jeg regner med at du har gjort) og ikke vite at 1 mai er offisiell høytidsdag? Anonym poster: 8ce8361248a8c3346fa1f687fe57d4c5 Eller at det heter OFFENTLIG høytidsdag? Er den ikke faktisk både offentlig og offesiel? Anonym poster: 6b4adaa67abc194ec09eb645d8b8cb96
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Les deg litt opp på fakta, du. :-) http://snl.no/F%C3%B8rste_mai Offentlig høytidsdag, ja, ingen helligdag. En dag som jeg snart kunne tenke meg at folk kunne respektere, også bønder og villaeiere. I bunn og grunn er vi alle arbeidere, nemlig.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. april 2013 #17 Skrevet 29. april 2013 (endret) Mai er en fin måned i år:) fri 1.mai, 9.mai 17.mai og 20 mai:) 4 arbeidsuker med bare 4 dager å jobbe i hver uke for meg som jobber man-fredag Endret 29. april 2013 av ღTyrkiskPepperღ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå