Gå til innhold

Hvilket vaskepulver bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken tøymykner? Fins det billigvaskepulver som fungerer bra? Prøvde first price sitt og klærne ble ikke rene akkurat..

Anonym poster: 22fee294e74921263b34ec0753e239c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytende Blenda sensitive og Comfort sensitive tøymykner.

Anonym poster: dca590b7d19877675ec750724f1249bf

Skrevet

omo pulver, og comfort tøymykner..

Anonym poster: 2da04fca71b0545d95478367b89be242

Skrevet

Jeg bruker Ariel, synes den lukter fantastisk.

Comfort sensitive tøymykner.

Skrevet

Bruker Omo...bruker ikke tøymykner..

Anonym poster: 675634422f094895f3c61bdba71c64f5

Skrevet

Flytende Omo. På tøymykneren har etiketten falt av, men den er blå :P Er fornøyd med Omo'en, tøymykneren synes jeg ikke lukter så godt, så kommer til å velge en annen neste gang.

Skrevet

Blenda sensitive eller neutral pulver, Blenda sensitive eller Comfort Sensitive tøymykner.

Skrevet

Omo pulver (flytende ved håndvask) og first price tøymykner. Har prøvd mange forskjellige tøymyknere, men synes first price er like bra :-)

Er klærne veldig møkkete eller jeg ser flekker som kan bli vanskelige å få bort tar jeg i litt vanish.

På ull bruker jeg milo vaskemiddel og tøymykner :-)

Skrevet

Jeg bruker disse OMO-kapslene - grønn til farget tøy og blå til hvitt tøy.

Bruker tøymykner som lukter lavendel. Flasken er lilla og jeg husker ikke merket. Regner med at vi kommer til å bruke "Neutral"-vaskemiddel e.l. til Nurket når han kommer ;)

Skrevet

Omo og comfort sensitive. Kan få dem ganske billig hvis du hamstrer på tilbud. ;)

Anonym poster: d632a2334af940b1f3a2075db934ad0e

Skrevet

Omo eller surf (surf luker såååå godt)

Så bruker jeg allovera tøymykner, litt dyr, men den er så god !

Anonym poster: 4707c129080914bc42021db1969eb7ee

Gjest sussie77
Skrevet (endret)

Blenda sensetiv flytende vaskemiddel og neutral tøy mykner. Og milo uten parfyme på ull.

Endret av sussie77
Skrevet

Bruker kun neutral. Bruker ikke skyllemiddel

Skrevet

Jeg har testet billig vaskepulver av forskjellige typer. Hos meg er det som om det ikke løser seg opp i kammeret og det blir grøtliknende klumper der. Bruker nå omo, color og hvit. Skyllemiddel bruker jeg sensitiv.

Skrevet

Kjøper vaskepulver i store esker fra Felleskjøpet. Husker ikke hva det heter. Funker veldig bra og klærne lukter, ser og føles rene ut i alle fall. Tøymykner har vi også kjøpt derifra.

Anonym poster: bb5ec5fe7751a338fa447d31bba0ff85

Skrevet

Billigpulveret fra Rema er bra! Det bruker vi. Også Comfort blå tøymykner fordi den lukter så friskt :)

Skrevet

Kjøper vaskepulver i store esker fra Felleskjøpet. Husker ikke hva det heter. Funker veldig bra og klærne lukter, ser og føles rene ut i alle fall. Tøymykner har vi også kjøpt derifra.

Anonym poster: bb5ec5fe7751a338fa447d31bba0ff85

Jeg kjøper Omo derifra :) mye billigere enn disse småpakkene fra butikken.

Skrevet

Bruker flytende blenda sensitiv + blenda sensitiv tøymykner.

Har barn emd allergi og den er den eneste som funker.. Men må si jeg savner at tøyet lukter godt etter vask..

Skrevet

Omo eller neutral. Skyllemiddel er bannlyst her i huset ;)

Skrevet

Og hvilken tøymykner? Fins det billigvaskepulver som fungerer bra? Prøvde first price sitt og klærne ble ikke rene akkurat..

Anonym poster: 22fee294e74921263b34ec0753e239c7

Neutral! Får krupp av all den parfymen som vanligvis brukes.. :wacko:Ikke bra med tanke på allergi og eksem heller.

Og evt skyllemiddel fra Neutral, eller en mild fra helsekost.

Anonym poster: a08efa9a2ac44221dc965d87f8df547c

Skrevet

Ville kjøpt noe som er svanemerket, med tanke på hud og miljø.

Anonym poster: a08efa9a2ac44221dc965d87f8df547c

Skrevet

bruker biotex og comfort creme et eller annet.

Skrevet

Bruker blenda sensitive pulver (hvitt og color) + softlan tøymykner..bruker den hvite til babyklærne og lilla eller ornsj til det andre. Europris er en av de billigste på disse.

Prøvd meg på neutral også,men synes ikke det vasker like godt som blenda

Skrevet

Jeg bruker vaskemagneter fra enjo. Skal jeg bruke pulver er det neutral eller blenda. Bruker kun tøymykner til mitt sengtøy og bruker softlan blå eller grønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...