Gå til innhold

I et halvt år har jeg gleda meg til Springsteen i morra :D men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite visste jeg at jeg skulle være sykmeldt med kvalme!!! Har vært hjemme 8 uker, er litt bedre, men må spise hele tiden og ikke stresse så mye.

Og så har jeg og kjæresten konserten i morra æ gett :)

Har ståplass og. Men er vel mulighet å bevege seg å kjøpe mat osv underveis??

Håper det går bra ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville pakka med meg mat, hvis det er lov å ha med inn da

:)

Anonym poster: 20d57c907f2bed3ef73930ffbce2a7af

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Har ukke funnet noe om det? Vet jo de sjekker vesker osv, vet ikke om det er like strengt som flyplass :P

Skrevet

Var på konsert i spektrum - med ståplass - da jeg var 11 uker på vei og midt i verste kvalme og blodtrykksfall-perioden... Heldigvis er det stort sett trangest helt ved scenen, så vi holdt oss litt bak i lokalet fram til konserten starta og jeg satt på en jakke på gulvet store deler av ventetiden. De solgte pølser og brus, så jevnlig matinntak gikk greit (men noen skiver i veska er sikkert lurt i tilfelle) :) det går nok bra, bare aksepter at du er i litt laber form og ta det deretter. Det er ingen skam å sitte på gulvet :D

Anonym poster: a25c0678ffeb8d35f75b8168b3c2620d

Skrevet

...og har du noen skiver i veska er det jo bare å forklare at du er gravid og at du trenger den maten hvis de ikke selger noe. Selger de mat er det jo bare å kaste hvis det er forbudt :)

Anonym poster: a25c0678ffeb8d35f75b8168b3c2620d

Skrevet

Du kan ha med mat om du pakker i matpapir. Matboks og flasker gjør vondt å bli kastet på derfor får du ikke ha med sånne "våpen". Sier du at du er gravid så hjelper det nok også.

Anonym poster: d3958c1b603d4813716c517d61b33586

Skrevet

Takk for svar :D

Får bare prøve og se hva de sier :)

Forventer litt mer voksne folk og litt mindre kaos og dulting enn på Bieber da :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sant som de sier, du får ikke ha med boks inn. Men ta det i pose, så går det nok fint. Ble strippa på U2, og fikk ikke ha med noe inn. Ikke på Springsteen sist han var i Norge heller, når jeg tenker meg om....

Skrevet

Oi!! Det jeg er redd for. Men da får de bare selge mat der ;) blææææ .

Vil ikke hoppe over konserten heller. Skal kose oss med barnefri og sove på hotell og :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De selger nok mat der, kan ikke skjønne annet. Men putt det i en pose og smil pent og si "gravidekvalme"... :)

Skrevet

Skal prøve på det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...