Gå til innhold

BB creme spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, forklar en gang for alle nå til en grønnskolling på sminke til huden;

Hvilken av garnier sine skal jeg velge? Den vanlige eller den med solfaktor? Evt en av de andre billige som f.eks loreal?

Hvordan skal den påføres? Med fingre, pad eller kost?

Lett å påføre eller kan det lett bli skjoldet?

Jevnt i hele ansiktet eller mer på noen områder? Har naturlige røde roser i kinna så blir usikker....

Haha, jeg er såå ubrukelig på dette!!! Øynene er jeg dreven på, men huden er håpløst :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill da, skal til byen å handle etterpå :-)

Skrevet

Jeg vet ikke, men kan ikke de i butikken hjelpe deg? Ville forresten valgt med solfaktor siden sommeren nærmer seg :)

Skrevet

Ingen av dem, Garnier sin suger!

Kjøp Bodyshop sin istedet.

Anonym poster: b5333db699f6fc177cb3dd9a778e0b73

Skrevet

takk for svar :-)

Får høre med dem i butikken da, bare tenkte det var bedre å spørre dere her inne siden det er så mange som har kjøpt dem :-)

Skrevet

Jeg har både Garnier sin og Body shop og synes begge er like god. Hva jeg gjør (fordi jeg er livredd for å få en "maske" av sminke og se for sminket ut) er å blande ut denne bb creamen med min vanlige dagkrem, og for meg virker det veldig bra. Huden blir jevnere men ikke oversminka. Jeg tar og blander de i handflata og er påpasselig med at det er nok til å få det i hele fjeset samt nedover halsen, så det ikke blir skille.

Jeg har den "light" av Garnier fordi den passer best til huden min og så er det solfaktor i dagkremen min, så jeg trenger ikke den effekten i bb kremen.

Lykke til!:)

Anonym poster: 295183cbf853336cddbd87fa7e39aa86

Skrevet

min erfaring er at jeg liker den fra garnier som gir et matt resultat. den orginale er litt fet med en gang, så liker ikke å se så shiny ut. hehe. det er solfaktor 15 i de fleste bb-kremer. er vel bare den ene som har faktor 30. jeg påfører som en vanlig dagkrem, med fingrene. da den er er lettere å få smørt ut. bruker kun denne og solpudder kinn, samt maskara:) veldig førnøyd. :)

Skrevet

Tusen takk, så det er garnier sin med solfaktor som er den anbefalte da? Ikke den orginale?

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvilken hud du har.

Jeg hadde spurt, og kjøpt den du føler passer deg best. Visst den ikke er bra på deg, så finner du kanskje i vertfall hva som passer deg bedre... :)

Anonym poster: da4451ed15ab810ba34e4c9c16effbc9

Skrevet

Jeg bruker en spesiell svamp som jeg vrir opp i vann først. Den funker til alt mulig og får resultatet til å se naturlig ut. Kjøpte den på ebay til en hundrelapp. Eggformet. Finnes billige kopier også helt sikkert. Så "dotter" jeg det liksom på, ikke smører eller gnir

Skrevet

Bruker Garnier sin. Light og med solfaktor. Tar den på med fingrene og synes resultatet blir veldig bra. Liker ikke at man ser kremen på huden, men det gjør man ikke med denne. Tar på jevnt over hele ansiktet, men mest i kinnene og i pannen. Liker at det blir et litt matt resultat. Verste jeg vet er blank skinnende hud. Bruker lite sminke og produkter ellers, så denne passer bra for et naturlig utseende.

Anonym poster: 4935450bd49f23f36db53a242ab9f0d5

Skrevet

Bruker Garnier sin. Light og med solfaktor. Tar den på med fingrene og synes resultatet blir veldig bra. Liker ikke at man ser kremen på huden, men det gjør man ikke med denne. Tar på jevnt over hele ansiktet, men mest i kinnene og i pannen. Liker at det blir et litt matt resultat. Verste jeg vet er blank skinnende hud. Bruker lite sminke og produkter ellers, så denne passer bra for et naturlig utseende.

Anonym poster: 4935450bd49f23f36db53a242ab9f0d5

Signerer denne

Skrevet

Det er alltid lurt med mye solfaktor! Om dagkremen inneholder dette er det slett ikke dumt at BB-kremen også inneholder det. Jo mer jo bedre!

Anonym poster: 159dc412c147e25969375a17ea2d8455

Skrevet

Jeg bruker clinique sin fordi den har solfaktor 30. Jeg er ikke vant til å bruke noe særlig med sminke annet enn rundt øynene og har spurt venner om de har lagt merke til at jeg har sminket meg på noen annen måte og det har de ikke, så tolker det som at det ikke er noen kant som andre legger merke til:) Jeg antar at hvis du får et skille, så har du valgt en for mørk farge. Jeg fikk de i butikken til å hjelpe meg med å velge riktig farge.

Anonym poster: 28fbf39bc1f1fad114a8fddbea49ac21

Skrevet

BB-krem er absolutt oppskrytt!! Har testet biotherm sin i noen dager nå, ikke jevner det ut hudtonen, ikke gir det noen særlig farge, ingen fuktighet, dekker ingen ting.. Bortkasta penger, spør du meg!

Skrevet

Kjøpte den fra bodyshop. Kjempefornøyd :) fikk hjelp der til å finne rett farge og hvordan jeg skulle påføre den :)

Gir fantastisk fin glød og ser ikke sminka ut. Masserer den på en måte inn med en kost.

Men selv om den passer meg, så er det ikke sikkert den passer alle :)

Anonym poster: ebce955c09617edc31a5a7013322f4ae

Skrevet

Endte opp med garnier sin med solfaktor. Så får jeg se om jeg blir fornøyd da :-)

Tusen takk for at dere delte erfaringer damer :-)

Skrevet

Jeg liker også Garnier sin. Body Shop sin suger, i hvert fall på min hud.

Anonym poster: fa094514524db742a8f15273cf1bbcc9

Skrevet

Neinei, glem BB, nå er det CC som er tingen!

Haha, jeg trodde du kødda...ser nå at det faktisk er det nye store!!! :)

Anonym poster: 4f2cbbbb3ab26a17ff6cad9392229453

Skrevet

Neinei, glem BB, nå er det CC som er tingen!

Haha, jeg trodde du kødda...ser nå at det faktisk er det nye store!!! :)

Anonym poster: 4f2cbbbb3ab26a17ff6cad9392229453

Tuller ikke med slikt! Så nettopp artikkelen på klikk.no, klarte ikke å dy meg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...