Gå til innhold

Skammer meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil jeg med dette innlegget? Trøst, kjeft? Jeg vet ikke.

Da jeg var yngre hadde jeg ingen grenser når det kom til sex. Ble ikke med mange hjem, har få ons på listen, men listen min er likevel lang. Har datet mye og når det ikke har gått har jeg datet en ny. Jeg skammer meg virkelig over fortiden min. Jeg fikk barn med en mann jeg bodde sammen med, men vi hadde ikke bodd lenge sammen før jeg ble gravid. To måneder etter barnet ble født flyttet han ut. Jeg sluttet å feste før jeg møtte barnefaren, men datet likevel og antallet økte med det. Da barnet var i livet mitt gjorde jeg det samme, men med litt høyere grenser for ny partner. Nå er barnet 7 år, og jeg har levd et rolig liv. Datet litt av og til, men det har aldri blitt noe mer ut av det.

Nå har jeg datet en mann over to måneder, og i helgen ble det litt alkohol og vi tok den helt ut. Jeg skammer meg virkelig. Det er en bra mann, han har ventet tålmodig. Men jeg vet at jeg gjorde dette pga alkoholen. Jeg har vært usikker på om jeg vil ha et forhold til han eller ikke. Jeg liker han, men tror ikke jeg liker han godt nok. Så nå sitter jeg her og angrer bittert fordi jeg har fått enda et hakk i sengestolpen. Skammer meg fryktelig over dette. Jeg ser svart på alt og føler jeg må være alene for å kunne rette opp i antallet jeg fikk da jeg var yngre, Jeg vil ikke ta sjansen på en lengre liste.

Jeg tror ikke jeg hadde tenkt så mye på det hvis ikke det hadde vært for ungdomstiden min. Men nå er det virkelig vondt.

Måtte lufte dette et sted......

Anonym poster: a81a515b33b2375acc9382cc6611a603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall meg gjerne dum men jeg skjønner ikke helt problemet ditt..

du hadde et festlig liv før--

fikk barn

festet litt mer.

roet deg ned

funnet en ny mann

drukket en del

hatt sex..

og nå skammer du deg??

Kalles ikke dette å leve?

Anonym poster: 9a7551b839438b3032225e835686b725

Skrevet

du hadde et festlig liv før-- ja

fikk barn - ja

festet litt mer.- nei, bare datet

roet deg ned - absolutt

funnet en ny mann- nei, leter fortsatt, men er redd for at det bare skal bli med et nytt nr på listen igjen, slik som tidligere, er derfor jeg angrer på helgen

drukket en del - nja... ble litt alkohol, mer enn vanlig, men ikke helt pæredritings

hatt sex..- ja, dessverre

Så derfor er det vanskelig å tillate meg selv å lete etter en ny mann.... HI

Skrevet

Kall meg gjerne dum men jeg skjønner ikke helt problemet ditt..

du hadde et festlig liv før--

fikk barn

festet litt mer.

roet deg ned

funnet en ny mann

drukket en del

hatt sex..

og nå skammer du deg??

Kalles ikke dette å leve?

Veldig enig i dette. Du har da ingenting å skamme deg over. Du har vært fri og frank og levd livet. Det finnes endel holdninger i samfunnet som visker at man som kvinne ikke skal ha så mange sexpartnere, dette skal du bare heve deg over, vi lever da ikke på 1800 tallet heller. Jeg synes det er fint at kvinner og får ha et sexliv selv om en ikke er gift/ samboere.

Skrevet

Jeg synes ikke du skal skamme deg..

Skrevet

Nøyaktig hva mener du du skal skamme deg for?

Skrevet

Syntes du er unødvendig streng med deg selv. Høres ikke ut som du har noe å skamme deg over.

Own it and move on girl!

Skrevet

Nøyaktig hva mener du du skal skamme deg for?

Antall sexpartnere. Har lest mange "debatter" på ulike forum når jeg har googlet dette, og jeg ligger visst under kategorien: løs, ingen selvrespekt, ville aldri blitt sammen med, osv.

Skammer meg over fortiden, ikke nåtiden, for nå skal det mye til for å ha sex med en ny partner. Derfor skammer jeg meg over det som skjedd i helgen, alkohol + mann ble sex og jeg angrer dagen etter. Fortiden får jeg ikke gjort noe med, fremtiden kan jeg gjøre noe med, derfor tenker jeg at det beste er å være alene for å ikke øke antallet. HI

Skrevet

Kjære deg, vær så snill å ikke skam deg!!

Du har handlet av fri vilje, gledet deg over å være sammen med andre og gledet deg over din egen seksualitet. Hvorfor skulle dette være feil?

Det er samfunnet som skaper en forventning av hva som er "riktig" antall partnere.

Se fremover i livet, ikke bakover. Du er summen av hele ditt liv. Vær glad i deg selv og erfaringene dine, ikke fordøm deg selv, det er bare destruktivt.

Klem og lykke til med å finne ut av den nye mannen. Du finner sikkert en god mann til slutt!

Anonym poster: e5a14358a461609bfd5ede9cee693f0b

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg har ikke fått svart før nå. Jeg prøver å se fremover, men synes det er vanskelig pga hva som har skjedd før. Takk for gode ord.

Skrevet

Jeg forstår hva du mener. Du skulle ønske det var veloverveid og ikke spontan fyllesex med denne mannen du dater. Du vil helst ikke ligge med flere uten å virkelig føle noe og være i et forhold. Det er ikke vanskelig å forstå, men det er ikke noe å skjemmes over heller. Hvordan går det nå? Har du klarere følelser, eller er du fremdeles usikker på han?

Anonym poster: 34f810238e9eb72c0416c21b7bcc3172

Skrevet

Du vet at sex er ett av de grunnleggende menneskelige behov?

Jeg skjønner ikke at du skal skamme deg over dette, det jeg derimot tror er at du trenger litt hjelp med selvbildet ditt.

Jeg har selv hatt mange partnere i mine yngre dager. Har nå vært gift i mange år og har satt til verden et lite fotball-lag.

Angrer virkelig ikke ett sekund på fortiden min. En av partnerne kunne jeg godt vært foruten, men det er fordi han var gift...

Anonym poster: 9807c16e3291de283adb6be648adc839

Skrevet

Det er ikke antall sexpartnere som er problemet ditt, men selvforakten. Kvitt deg med den!

Anonym poster: 769aa37bb5de948017e5df30c28aeb6c

Skrevet

Jeg forstår hva du mener. Du skulle ønske det var veloverveid og ikke spontan fyllesex med denne mannen du dater. Du vil helst ikke ligge med flere uten å virkelig føle noe og være i et forhold. Det er ikke vanskelig å forstå, men det er ikke noe å skjemmes over heller. Hvordan går det nå? Har du klarere følelser, eller er du fremdeles usikker på han?

Det går litt bedre. Har ikke lyst til å møte han igjen, av flere grunner. En veldig bra kar, men jeg klarer ikke å se for meg oss to sammen. Kjenner det kommer til å være lenge til jeg vil ta sjansen på å prøve å møte noen igjen. HI

Skrevet

Det går litt bedre. Har ikke lyst til å møte han igjen, av flere grunner. En veldig bra kar, men jeg klarer ikke å se for meg oss to sammen. Kjenner det kommer til å være lenge til jeg vil ta sjansen på å prøve å møte noen igjen. HI

Av erfaring vet jeg at det er når man har den innstillingen at den rette plutselig dukker opp. ;) Lykke til. :)

Skrevet

Helt unødvendig å skamme seg her, HI :)

Høres ut som du har levd et høyst normalt liv så langt.

Det er da så mange deilige, kjekke menn der ute - å ikke ta for seg av hva livet har å by på er synd og skam.

Vær heller glad for erfaringene du har og nytelsen du har opplevd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...