Gå til innhold

Åh, herreguud. For noe bullshit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26905402/

Ordføreren skriver til jenta på skype: "Jeg er naken"

Han blir spurt hva som menes med det, nei det betyr at jeg er lettkledd og fryser...

Aargh! Blir så provosert! Har han holdt på slik gjennom hele prosessen? Prøvd å manipulere alle til å tro at han kun var snill og støttende, når fakta er at han kun vil ha sex?

Anonym poster: 0168e30773acf991e062ebfe34bb24ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hevder at «barbert?» dreier seg om jenta hadde barbert leggene.

Oh my god... Hi

Anonym poster: 61cc991f4ee8f03944e9dcd45123a8b0

Skrevet

Hahahaha at det går an.. tror han virkelig vi er så dumme at vi tror på den?

Skrevet

Han dummer seg heftig ut ved å bortforklare alt sammen. Det blir for idiotisk!

Innrøm heller hva du har gjort. Det står svart på hvitt at de hadde et forhold. Give up, already!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hva kona hans sier denne gangen. Kommer hun fortsatt til å gi han all sin støtte, selv etter å få vite innholdet i flere samtaler?

Skrevet

Skjønner han ikke at han fremstår som en enda større dust når han nekter, hadde stått mer respekt av å innrømme det og legge seg flat. Straffet blir han uansett, må da være bedra å stå for det han har gjort og ta straffen for det uten å ydmyke seg selv med slike latterlige bortforklaringer?

Jeg forstår overhodet ikke at han har kunnet fungere som en velansett, respektert og intelligent ordfører, hvordan i alle dager har denne tufsen klart å spille en slik rolle?

Anonym poster: 27263283bfadef0f0f6476b80e760e5a

Skrevet

Han er jo helt klart ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Denne runden skulle han jo endre taktikk for å øke sin troverdighet, men det motsatte skjer og han graver seg enda mer ned.

Jeg tror likevel han faktisk mener oppriktig at han ikke har gjort noe galt. Jeg tror rett og slett han mangler den selvinnsikten totalt. Jeg synes faktisk synd på forsvarerne hans jeg, som må forholde seg til dumskapen hans og den totale mangelen på selvinnsikt. Det er jo ikke akkurat noen enkel jobb når han driter så ettertrykkelig på leggen som han gjør.

Men det er vel egentlig greit nok, for da ser folk galskapen i det hele.

Skrevet

Det har jeg også tenkt på i det siste, Lilla Gorilla.

Jeg TROR nesten på ham, altså at han sikkert ikke ser på dette forholdet som skjevt eller som pedofili eller noe annet enn vakkert og fint og i det hele tatt..! Og han tenker nok iallefall ikke at han har gått over streken.

Himmel, altså, at det går an!

Og alt hva han lirer av seg som 'forklaringer'.. Rett og slett fascinerende.

Han må være et interessant studieobjekt for psykiatrien i det minste..

Anonym poster: bd8b6255aba4e67ab2d345e226e27486

Skrevet

Jeg har lurt på det samme, men har kommet til at han jo ikke kan være totalt dum. Han har tross alt vært ordfører lenge, han har fått et helt lokalsamfunn med seg over tid. Han er kanskje ikke så god til å se seg selv utenfra, men dum er han nok ikke hvis man tenker på det som måles i en IQ-test.

Skrevet

Jeg har lurt på det samme, men har kommet til at han jo ikke kan være totalt dum. Han har tross alt vært ordfører lenge, han har fått et helt lokalsamfunn med seg over tid. Han er kanskje ikke så god til å se seg selv utenfra, men dum er han nok ikke hvis man tenker på det som måles i en IQ-test.

Jeg mente vel helst når det gjaldt hans (manglende) nivå av selvinnsikt. ;)

Skrevet

Det har jeg også tenkt på i det siste, Lilla Gorilla.

Jeg TROR nesten på ham, altså at han sikkert ikke ser på dette forholdet som skjevt eller som pedofili eller noe annet enn vakkert og fint og i det hele tatt..! Og han tenker nok iallefall ikke at han har gått over streken.

Himmel, altså, at det går an!

Og alt hva han lirer av seg som 'forklaringer'.. Rett og slett fascinerende.

Han må være et interessant studieobjekt for psykiatrien i det minste..

Anonym poster: bd8b6255aba4e67ab2d345e226e27486

Tja, hvis han mente at det de hadde var så riktig og tåler dagens lys, så ville han ikke laget "dekkhistorier" over en lav sko...?
Skrevet

Hvorfor anmelder jenta ham? Var ikke hun med på det? Greit nok at hun var mindreårig og forelsket, men så anmelde ham? Skjønner ikke helt.

Jeg er uansett kvalm av hele fyren

Anonym poster: f7b2573e3920398fe21f145e48c746a4

Skrevet

Hvorfor anmelder jenta ham? Var ikke hun med på det? Greit nok at hun var mindreårig og forelsket, men så anmelde ham?

Det ble noe kluss da jenta fikk seg en annen kjæreste på samme alder, og jenta brøt sammen overfor foreldrene. Det var foreldrene som bestemte at saken skulle anmeldes.

Anonym poster: 4dedc9e738b576f123be89367c4f8f02

Skrevet

Hvorfor anmelder jenta ham? Var ikke hun med på det? Greit nok at hun var mindreårig og forelsket, men så anmelde ham? Skjønner ikke helt.

Jeg er uansett kvalm av hele fyren

Anonym poster: f7b2573e3920398fe21f145e48c746a4

Foreldrene anmeldte ham, eller bestemte det da. Grunnen er at han gjorde noe ulovlig- og ikke minst moralsk forkastelig.

Skrevet

Syltynne forklaringer, jeg blir omtrent flau på hans vegne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...