Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Og hva stusser du på at naboen gjør? Anonym poster: a807a6a3bb80d3c10785af10fada4bb0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Og hva stusser du på at naboen gjør? Anonym poster: a807a6a3bb80d3c10785af10fada4bb0 Ser alltid i vår postkasse for å sjekke om vi har fått post... Anonym poster: a1d299e2c0c492f452a949e504daf41d
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Naboen på ene siden har 2 små barn. De er ALDRI ute! Det er sånn at vi blir sjokkert om vi ser de ute... Mannen hilser aldri på oss, selvom jeg sier hei hver gang. Vi bor praktisk talt ute på sommeren, men de sitter inne. Naboen på andre siden er et gammelt ektepar. De er stadig ute med barnebarnet, går mye tur (går jo fordi oss når vi er ute) og koser seg med å stelle i hagen Naboen over veien pusser båt. Puss puss puss puss Det er alt han gjør (som vi ser, selvsagt) Den skal nok snart sjøsettes, og da ser vi han ikke før i august
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Tar svært sjelden inn posten. Postkassene våre er ved siden av hverandre og han har liten postkasse som blir så overfylt at den ikke kan lukkes skikkelig derfor jeg ser at han ikke har tatt inn posten på lange tider. Ikke får han reklame i kassa heller siden han har nei til reklame merke på den. Hadde ikke brydd meg stort om det var en annen nabo men dette er huseieren min så blir smått bekymret at det kan være luksusfellen tilfelle hvor han er redd for posten pga regninger som hoper seg opp eller noe. Har ikke lyst til at stedet blir solgt og muligens må ut å finne et nytt sted å bo for jeg trives her. Så krysser bare fingra for at det ikke er det som ligger bak. Men med tanke på at han er forbi den postkasse 4-5 ganger hver eneste dag......... Men nei jeg bryr meg egentlig lite om hva naboer gjør jeg følger ikke med så mye, har hyggelig og godt forhold til naboene ihvertfall uten at det er så tett at vi fyker inn og ut dørene hos hverandre Anonym poster: e35a17e5b23897337353001167865821
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Vi ser når de kommer og går når vi sitter ved kjøkkenbordet. Og vi ser det hvis deres barn ligger ute i vogna på verandaen når vi er der ute for å legge eller hente vårt. Men stusser ikke på noe av det. Anonym poster: 0427fde0ef2ea0af9630b89dadd2dfb8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Jeg ser at naboene mine kjører forbi til å fra jobb vil jeg annta.. Vidre ser jeg at tre av dem lufter hundene sine, sikkert flere ganger om dagen.. Det er vel det, sjeldent vi går forbi husene dems så mer vet jeg ikke... Anonym poster: 2cd2df7e1b53de24105624aae757338e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Jeg ser når de er ute med ungen og vasker bilen. Begge deler gjøres ofte Anonym poster: b37ebea8c3cfd8fa4428eb66bdd9efd1
*Yuna* Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 De kildesorterer ikke skjer ikke så mye rart eller spennende i gata her, hehe.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Den ene naboen drar alltid kvart på åtte om morran, veldig rutine der. Og når de drar så gjør ungene seg klare hver dag også. Forsover vi oss våkner vi av bilen deres, veldig praktisk for vi rekker akkurat det vi skal om vi forsover oss til det. Frokosten blir spist på veien, men vi rekker det. Så kjekt med naboer. Den ene naboen er såvidt ute med barnet sitt, like morsomst de få gangene de er ute for da er det ett spetakkel er gang hun skal inn igjen for det vil hun ikke. Men denne naboen er skikkelig lat, mannen har utenlansk kone (vi ble ikke overrasket for å si det slik) men hun klager over at han er så lat. Nå har hun fått litt kustus på han, så nå må han ut å måke, klippe plen osv. Og hun kjefter og smeller i bakgrunnen. Ganske så underholdene for oss andre. Men hun er kjempe hyggelig. Også har vi enken, som sitter i bikini og soler seg nesten hele året. For en stund siden kom ungene hylende inn: "det er VÅR!! Nå har hun begynt å sole seg igjen" Mine unger hadde vintertøy på seg og lekte med akebrett ute. Vi har en nabogutt som kommer hit, leker igrunn ikke så veldig med ungene men de henger sammen innimellom. Nå kommer han når han ikke orker å være hjemme, en storebror som er fjortis og ikke like rolig til tider vist. "Nå måtte øra mine få litt ro" og er fjortisen her i huset i riktig humør er det ikke rolig her heller. "De er så like, klager over det samme og tyter for alt" kommer nabogutten med. Nå har de minste ungene skjønt hvorfor han kommer, og de tar hintet og stikker over når fjortisen i huset her styrer som værst. Godt vi har ett godt naboforhold, og i ettertid kan le av det. Ene naboen har nesten aldri lys i huset, ser ut som de ikke er hjemme når de er hjemme. Men når de er på ferie (vi tar inn posten for de så vi vet når de ikke er hjemme) da er det flombelysning i huset. Så ikke vanskelig å vite når de ikke er hjemme. Anonym poster: 1bad862a60d4c12805cf3f95a7cbb3dc
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Jeg legger ikke mye merke til naboene, men de i huset ved siden av bruker å fyre opp en masse søppel tydeligvis. Vi kjenner stanken helt inn i stua, selv om alt er lukket. På ekstra kalde dager i vinter luktet det både brent plast og annet mysko her, kan tenke meg det var koselig inne hos dem da
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #11 Skrevet 29. april 2013 Ser når de går ut med bikkja, når de mekker bil i gårdstunet, når de skal ut på ski, når de skuffer taket for snø, når de henter posten, når de hakker vekk isen foran garasjen, når de steller i hagen, når de får besøk osv.... Stusser ikke på noe av det de gjør...stort sett helt normale ting. Anonym poster: 45b0cd1e4d4c520d908b889743e405db
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #12 Skrevet 29. april 2013 ser de kjører på veien,. bor 900 meter unna de. Anonym poster: bd64ace2555a6d01683d668cc044446d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 Ingenting, er totalt uinteressert i dem. Anonym poster: 2f468e350c782b740d9573dfec93cb01
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Ah, vi ser ikke naboene. Bor noen 100 meter unna. Må si det er deilig Anonym poster: f4e43ef42a6c8753b8bf6f9e9b0bbac0
Gjest sussie77 Skrevet 29. april 2013 #15 Skrevet 29. april 2013 Er ikke så veldig interessert i hva naboene gjør. Huset ved siden av er det ingen som bor. Og eneste jeg får med meg er når naboen over gata kommer hjem. Fordi da hører jeg bilen hans. Ellers ingenting.
Linerlen og pipipen Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Ser at ungene deres flyr ute halvnakne/helnakne nesten uansett vær og vind. Slår alltid av en prat når vi møtes på plenen :-) ordentlig trivelige folk. Kanskje litt friere oppdragelse av barna enn vi ville valgt, men det er da deres valg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #17 Skrevet 29. april 2013 Ene naboen ser jeg bare når han jobber i hagen...ikke noe rart med det (han er syykt kjekk da) Andre naboen ser jeg bare når de sitter ved kjøkkenbordet og spiser. Ikke noe rart med det heller. Tredje naboen er et eldre par som jeg nesten ikke ser. Fjerde er svoger + svigerinne og de prøver jeg å unngå siden jeg ikke tåler trynet på henne. Hører hekselatteren hennes runge gjennom husveggen fra tid til annen. Anonym poster: e9c746c3b956016eb3b8d7be8d309bb9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #18 Skrevet 29. april 2013 Egentlig ingen verdens ting. Kjenner ingen av dem og følger ikke med på noe av det de driver med. Anonym poster: b2a332ada6ef790fc04df1e14bdd05fc
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #19 Skrevet 29. april 2013 Tja stusser over at de ikke har kustus på ungene sine, Nå har jeg kjefta på unga i et halvt år (så lenge jeg har bodd her) men de ødelegger fortsatt utelekene til jenta mi (dette er 5 gutter i alderen 6-12 år), de lufter bikkja si i hagen min og jeg må gå å plukke opp skiten etter dem hver dag, de tar seg friheten til å gå inn i garasjen vår å dra ut rubbel og bit for å "leke" med. Har heller ikke jenta mi sovende på verandaen i vogna lengre heller, siden den dagen jeg hørte masse rabalder og da var det to av gutta som røska og dytta i vogna til den veltet og jenta mi hylte og var livredd (ho er 15mnd nå). Men ingenting hjelper, jeg har vært på dørene hos foreldrene flere ganger og pratet med de, jeg har kjeftet og kjeftet.. men det gjør det om og om igjen... vet ikke hva jeg skal gjøre snart.. Nå har vi festet dobble hengelåser på garasjen og tar med alle leker inn hver dag (vi bor forresten i en blindvei og disse ungene bor ikke i vår gate, men bruker tomten vår som lekeplass), hver gang vi er bortreist gruer jeg med til å komme hjem igjen for å hvor stor skaden er... I påsken hadde de ødelagt huskestativet til vesla og sprekt hele huska, samt at garagevinduet var knust og det lå planker og pinner på gulvet under vinduet inne i garagen.. What to dooooo?!?! Anonym poster: 5296977806b19dba81e5e87bdbd386d8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #20 Skrevet 29. april 2013 Tja stusser over at de ikke har kustus på ungene sine, Nå har jeg kjefta på unga i et halvt år (så lenge jeg har bodd her) men de ødelegger fortsatt utelekene til jenta mi (dette er 5 gutter i alderen 6-12 år), de lufter bikkja si i hagen min og jeg må gå å plukke opp skiten etter dem hver dag, de tar seg friheten til å gå inn i garasjen vår å dra ut rubbel og bit for å "leke" med. Har heller ikke jenta mi sovende på verandaen i vogna lengre heller, siden den dagen jeg hørte masse rabalder og da var det to av gutta som røska og dytta i vogna til den veltet og jenta mi hylte og var livredd (ho er 15mnd nå). Men ingenting hjelper, jeg har vært på dørene hos foreldrene flere ganger og pratet med de, jeg har kjeftet og kjeftet.. men det gjør det om og om igjen... vet ikke hva jeg skal gjøre snart.. Nå har vi festet dobble hengelåser på garasjen og tar med alle leker inn hver dag (vi bor forresten i en blindvei og disse ungene bor ikke i vår gate, men bruker tomten vår som lekeplass), hver gang vi er bortreist gruer jeg med til å komme hjem igjen for å hvor stor skaden er... I påsken hadde de ødelagt huskestativet til vesla og sprekt hele huska, samt at garagevinduet var knust og det lå planker og pinner på gulvet under vinduet inne i garagen.. What to dooooo?!?! Her tror jeg nesten barnevernet burde gitt de veiledning. Eller politiet. Det er jo hærverk. Og vold mot jenten din vil jeg si. De burde fått seg en støkk. Bedre før de når kriminell lavalder. Anonym poster: 5296977806b19dba81e5e87bdbd386d8 Anonym poster: 5397c2f2cbdff155ba6f6c8eafcec99d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #21 Skrevet 29. april 2013 Går naken i stua/kjøkken. Vi bor i rekkehus, ganske tett, vi har innsyn rett inn i deres stue/kjøkken. Anonym poster: 8948435221b4667ed083446a74cf5f51
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. april 2013 #22 Skrevet 29. april 2013 Naboen har tv'en på døgnet rundt, står på 24 timer i døgnet 7 dager i uken hele året. Ellers så ser jeg når naboene går til jobb og kommer hjem. Vi kommer hjem omtrent samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå