Gå til innhold

Erfaring med Emmaljunga Edge Duo?

Anbefalte innlegg

Gjest lemon-aid
Skrevet

.. og hvor mye betalte du for den? På nettsiden står det fra 8199,- (eller noe sånt), men lurer på hvor mye dere måtte ut med til sammen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

ELSKER den vogna!! Betalte vel 9400, men det var med stelleveske og regntrekk. Husker ikke hva slags understell det var, lurer på om det var classic?? Dette var i 2007 da.

Har arvet en nå og gleder meg til å ta den i bruk :) Beste vogna jeg har trillet noensinne. Stor, god, stødig..ja, alt :) Tar litt plass i bilen, men det er verdt det ;)

Gjest lemon-aid
Skrevet

Ah, takk for svar :D

Planlegger å kjøpe den med sort understell.. Sport? Usikker på hva det nå var.. Hehe.

Den får nok plass i stasjonsvogna, forhåpentligvis!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det gjør den helt sikkert! Jeg har hatt min i ford focus, opel astra og nå peugot :) Men det kan du bare prøve før du kjøper den :)

Sort understell? Aner ikke. Haha :) Vet ikke hva jeg har nå, siden den er arva, men det er den med teleskopstyre.

Skrevet

Jeg har classic understell (i metall) og elsker at det er så solid og at det er plass til mange handleposer under. Superfornøyd med min :)

Betalte vel litt over 9000 med stelleveske, dyne og pute osv i 2011.

Skrevet

Jeg betalte ca 10 lapper for min med stelleveske og ekstra eksklusivt fottrekk i fjor. Jeg har Mondial da, men det er jo samme bortsett fra designet:) Er kjempefornøyd med vår ja. Robust og god vogn. Synes ikke den er tung heller. Jeg har classic understell og det er det letteste så om jeg var deg ville jeg droppet sportsunderstellet. Det er tyngre å styre med...

Anonym poster: 785da3223cfee1ec47f92375c6e95304

Skrevet

Favorittvogna mi<3

Kjøpte brukt til andremann og har nå kjøpt ny til tredjemann. Kjøpte med sportsunderstell og det er litt tyngre ja, men det som er kjekt med det er at håndtaket lett vippes over for å snu kjøreretning istedet for å måtte ta av hele bagen/ sittedelen for å snu. Vi betalte ca 7500 kr fra sverige med stelleveske og skinndetaljer.

Anonym poster: ace91191fd7d427f8f6e2fed9c002f8d

Gjest lemon-aid
Skrevet

Det gjør den helt sikkert! Jeg har hatt min i ford focus, opel astra og nå peugot :) Men det kan du bare prøve før du kjøper den :)

Sort understell? Aner ikke. Haha :) Vet ikke hva jeg har nå, siden den er arva, men det er den med teleskopstyre.

Uups, mente sorte dekk uten de hvite kantene.. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uups, mente sorte dekk uten de hvite kantene.. :-)

aha :)

Skrevet

Har Emmaljunga Smart Duo, den som er noe billigere enn edge duo! kjempe fornøyd! hadde ikke kunne hatt en liten ustødig vogn der jeg er ute og triller til tider iallefall ;)

Skrevet

Kjempefornøyd med trilleegenskapene, der er den suveren. Jeg liker ikke hvordan kalesjen og sportsdelen ser ut sammen. Det blir jo en stor glipe i bakkant. Vet ikke helt hva understellet heter, men vårt har en stoffsak til å putte varer i og slikt. Det henger så lavt at det skraper nedi steiner og slikt. Og det er så dumt når vi kjøpte den spesielt fordi den skulle være stødig i ujevnt terreng!

2008 mod kjøpt brukt for 3500.

Skrevet

Betalte 7600,- norske for min edge duo inkl paraply og voksi urban. Dette var på Kattis i Strømstad i juni i fjor.

Skrevet

Kjempefornøyd med trilleegenskapene, der er den suveren. Jeg liker ikke hvordan kalesjen og sportsdelen ser ut sammen. Det blir jo en stor glipe i bakkant. Vet ikke helt hva understellet heter, men vårt har en stoffsak til å putte varer i og slikt. Det henger så lavt at det skraper nedi steiner og slikt. Og det er så dumt når vi kjøpte den spesielt fordi den skulle være stødig i ujevnt terreng!

Men har du ikke en glidelås på kalesjen slik at det ikke blir åpent nede i vogna når du bruker sportsdelen. Det har jeg på min, men tok meg tre måneder før jeg fant det ut, haha!

Anonym poster: 3eae1a8c4811fa214e20c21815bed294

Skrevet

Glipe i bakkant? Er det ikke glidelås i underkant av kalesjen med isydd trekk til å dra rundt kanten på sportdelen den modellen? På vår er det i allefall det, og det festes med kroker under ryggen på sportdelen, og gjør at det ikke er noen åpne gliper noe sted.

Skrevet

Jeg er så utrolig fornøyd med den vogna! Både jeg og samboer har mange ganger kommentert hvor praktisk og god den er. Kunne virkelig ikke tenkt med noe annet. Vi kjøpte vår ny i fjor (2012 mod) for 6500 kr med stelleveske. Kjøpte den i Sverige, og sparte masse penger ved å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...