Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Synes jeg er så sliten hele tiden at det eneste jeg klarer å glede meg til er at de skal starte i bhg så jeg kan få litt fri fra de små.. med førstemann nøt jeg hvert sekund, men med disse to trolla er jeg helt knekjørt.. Får jo dårlig samv av å glede meg til å få dem ut av huset, men jeg er så sinnsykt trøtt og sliten!! Flere som har det sånn? Anonym poster: 58925e359493671f5cc590b6ffcea1d7
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Er de mye urolige og krever mye? For da skjønner jeg deg godt. Har ikke tvillinger selv, men førstemann hadde kolikk og sov 2 timer iløpet av døgnet, tilsammen. Trodde jeg skulle gå på veggen. Sutra og grein når hu ikke hylskreik, var aldri fornøyd. Holdt på å knekke sammen når vi fikk brev om AVSLAG på barnehageplass... Når jeg ser tilbake på den tida skjønner jeg ikke hvordan jeg holdt ut... Med nr 2 var det bare fryd og gammen. Sov, spiste, lo og sov. Da nøt jeg hvert sekund med bare kos og blid baby Om du har 2 som er krevende skjønner jeg godt at du holder på å forgå.... All ære til deg!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Jeg er,og sitter litt med samme følelse som deg! Det er travelt,og jeg nyter hvert sekund de sover Er glad for å være i permisjon,og nyter det til en viss grad,men det er så TRAVELT!! Gleder meg og til de begynner i barnehage,men prøver å ikke glemme hvor heldig jeg er (for det er vi jo),og at vi aldri får denne tiden igjen. Anonym poster: b57a364ad3e32f3e4493d3153c619587
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Jeg er,og sitter litt med samme følelse som deg! Det er travelt,og jeg nyter hvert sekund de sover Er glad for å være i permisjon,og nyter det til en viss grad,men det er så TRAVELT!! Gleder meg og til de begynner i barnehage,men prøver å ikke glemme hvor heldig jeg er (for det er vi jo),og at vi aldri får denne tiden igjen. Anonym poster: b57a364ad3e32f3e4493d3153c619587 Jeg og prøvet å fokusere positivt, men hver morgen er jeg helt ferdig og ser ut som en pung i ansiktet. Helgene er nesten værst selv om mannen er hjemme, fireåringen er jo full av krutt og våkner 05 hver dag, så jeg holder på å bli gal! Anonym poster: 58925e359493671f5cc590b6ffcea1d7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Er de mye urolige og krever mye? For da skjønner jeg deg godt. Har ikke tvillinger selv, men førstemann hadde kolikk og sov 2 timer iløpet av døgnet, tilsammen. Trodde jeg skulle gå på veggen. Sutra og grein når hu ikke hylskreik, var aldri fornøyd. Holdt på å knekke sammen når vi fikk brev om AVSLAG på barnehageplass... Når jeg ser tilbake på den tida skjønner jeg ikke hvordan jeg holdt ut... Med nr 2 var det bare fryd og gammen. Sov, spiste, lo og sov. Da nøt jeg hvert sekund med bare kos og blid baby Om du har 2 som er krevende skjønner jeg godt at du holder på å forgå.... All ære til deg! Egentlig er de ganske greie. Skriket ikke mye, men sover veldig forskjellig tross mange forsøk på synkronisering. Derfor aldri tid til så mye som en kaffe eller en dusj, så det er vel mest 10 min egentid jeg savner... Anonym poster: 58925e359493671f5cc590b6ffcea1d7
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Er de mye urolige og krever mye? For da skjønner jeg deg godt. Har ikke tvillinger selv, men førstemann hadde kolikk og sov 2 timer iløpet av døgnet, tilsammen. Trodde jeg skulle gå på veggen. Sutra og grein når hu ikke hylskreik, var aldri fornøyd. Holdt på å knekke sammen når vi fikk brev om AVSLAG på barnehageplass... Når jeg ser tilbake på den tida skjønner jeg ikke hvordan jeg holdt ut... Med nr 2 var det bare fryd og gammen. Sov, spiste, lo og sov. Da nøt jeg hvert sekund med bare kos og blid baby Om du har 2 som er krevende skjønner jeg godt at du holder på å forgå.... All ære til deg! Egentlig er de ganske greie. Skriket ikke mye, men sover veldig forskjellig tross mange forsøk på synkronisering. Derfor aldri tid til så mye som en kaffe eller en dusj, så det er vel mest 10 min egentid jeg savner... Anonym poster: 58925e359493671f5cc590b6ffcea1d7 Ja, det forstår jeg godt Er så imponert over tvillingforeldre, så du har min fulle sympati!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Er de mye urolige og krever mye? For da skjønner jeg deg godt. Har ikke tvillinger selv, men førstemann hadde kolikk og sov 2 timer iløpet av døgnet, tilsammen. Trodde jeg skulle gå på veggen. Sutra og grein når hu ikke hylskreik, var aldri fornøyd. Holdt på å knekke sammen når vi fikk brev om AVSLAG på barnehageplass... Når jeg ser tilbake på den tida skjønner jeg ikke hvordan jeg holdt ut... Med nr 2 var det bare fryd og gammen. Sov, spiste, lo og sov. Da nøt jeg hvert sekund med bare kos og blid baby Om du har 2 som er krevende skjønner jeg godt at du holder på å forgå.... All ære til deg! Egentlig er de ganske greie. Skriket ikke mye, men sover veldig forskjellig tross mange forsøk på synkronisering. Derfor aldri tid til så mye som en kaffe eller en dusj, så det er vel mest 10 min egentid jeg savner... Anonym poster: 58925e359493671f5cc590b6ffcea1d7 Ja, det forstår jeg godt Er så imponert over tvillingforeldre, så du har min fulle sympati! Takk;) Anonym poster: 58925e359493671f5cc590b6ffcea1d7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Huff,ja,da forstår jeg enda bedre hvor sliten du er! Hvor store er tvillingene? Har dessverre ikke så mange tips til hvordan du kan synkronisere sovevanene,mine er synkronisert stort sett,men kanskje helsestasjonen kan hjelpe? Har dere noen rundt som kan hjelpe? En liten trilletur så du får slapper litt av å hente deg inn? Kanskje mannen din kan stå opp begge dager en helg,slik at du får sovet skikkelig ut og ha litt tid for deg selv? Anonym poster: b57a364ad3e32f3e4493d3153c619587
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Huff,ja,da forstår jeg enda bedre hvor sliten du er! Hvor store er tvillingene? Har dessverre ikke så mange tips til hvordan du kan synkronisere sovevanene,mine er synkronisert stort sett,men kanskje helsestasjonen kan hjelpe? Har dere noen rundt som kan hjelpe? En liten trilletur så du får slapper litt av å hente deg inn? Kanskje mannen din kan stå opp begge dager en helg,slik at du får sovet skikkelig ut og ha litt tid for deg selv? Anonym poster: b57a364ad3e32f3e4493d3153c619587 De er 7 mnd. Mannen står opp lørdager, men jeg kjenner at jeg trenger mer enn det. Hadde en trillepike, men hun fikk en annen jobb, så jeg må finne en ny... Hvor gamle er dine? Anonym poster: 58925e359493671f5cc590b6ffcea1d7
Eira <3 Familien Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Jeg er akkurat ferdig med min permisjon med tvillingene som akkurat er fylt året. Heldigvis har de vært veldig lette å ha med å gjøre, ikke sånn som vår førstefødte som styrte vår verden de første seks månedene av sitt liv. Og så skal jeg skryte veldig mye av mine svigerforeldre som har vært å hentet tvillingene titt å stadig for trilleturer, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem selv om mine tvillinger er rolige vesener Men du gjør rett i å finne noen som kan trille dem tur et par ganger i uken. Det var ihvertfall veldig godt for meg når jeg hadde huset helt for meg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå