Gjest Kira bjeffer! Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 I tråder som omhandler alt fra "hvor får jeg tak i xxx" til "hva skal jeg gjøre" er det ikke så ofte jeg ser tilbakemeldinger fra HI. Mange ganger får vedkommende gode og lange svar eller flotte tips. Takker dere de som faktisk gidder å svare eller går dere inn å leser i tråden uten å gi noen tilbakemelding?
♥Madam Mim♥ Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Jeg takker som aller oftest for svar. Mulig jeg glemmer det av og til, men det er ikke meningen!! Synes igrunnen det er normal folkeskikk jeg. Samme som du f.eks spør om noe i en butikk så takker du jo for hjelpen :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Det kan bli litt voldsomt eller tidkrevende å skulle takke alle vel. Man skjønner vel at folk blir takknemlige for svar uten å måtte takke hver enkelt? Det må da være grenser for hvor mye styr det skal være eller? Anonym poster: d35dd929227dd57cebe0f0af0bf61744
DramaMama Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Det verste er jo når noen har spurt om noe, fått svar, og bare skriver "flere?" eller "andre synspunkter?" uten å takke for de svarene man allerede har fått... Det syns jeg er uhøflig.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Det kan bli litt voldsomt eller tidkrevende å skulle takke alle vel. Man skjønner vel at folk blir takknemlige for svar uten å måtte takke hver enkelt? Det må da være grenser for hvor mye styr det skal være eller? Anonym poster: d35dd929227dd57cebe0f0af0bf61744 Jeg ser ikke at det er så mye mer tidskrevende å skrive f.eks "Takk for mange gode svar - HI" når man allikevel leser innleggene i tråden man opprettet.
♥Madam Mim♥ Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Takker jo ikke hver enkelt, men takker etter å ha fått noen svar! Noen ganger takker jeg etter å ha fått ett svar, andre ganger etter f.eks 5. Kommer jo litt an på hvor fort folk svarer også. Hovedsaken er at jeg svarer og viser t jeg er takknemlig for at noen tar seg bryet med å gi meg svar/synspunkter på noe jeg lurer på :-)
Trultemor85 Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Noen ganger takker jo HI flere ganger, og da kommer jo tråden opp på nytt og da kanskje flere kommenterer og så slutter det aldri skjønner man ettehvert kan glemme takke da om du skjønte hva jeg mente
Tired mama Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Jeg takker som regel alltid for svar når jeg spør om noe. Setter veldig pris på at andre gidder å bruke sin tid på meg. :-) Meeeeen... det kan hende (en sjelden gang) jeg glemmer det fordi jeg er ekstremt stresset og innlegget mitt har havnet langt bak i rekkene og jeg ikke husker akkurat det innlegget. Men uansett: Takk til alle som gidder å svare på trådene mine (noen ganger som anonym). :-)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Sånn for å ikke skyte meg selv i foten; takk for svar alle sammen
Lego-woman Skrevet 29. april 2013 #12 Skrevet 29. april 2013 (endret) kommer an på hva det spørres om. Si noen skriver et langt innlegg om barnets sykdom og lurer på hva som feiler barnet. og en virkelig får lange og gode svar. samt spørsmål oppdiktet eksempel er utslettet bare rødt eller er det noen steder litt blålig? er huden rundt blek? også svarer ikke ts. Har brukt en del tid på slike tråder der ts skriver om barnets sykdom men så svarer ikke personen på mine spørsmål. jeg har da virkelig svart og prøvd og finne ut mer og trodd at hjelper et sykt barn også er det bare tull? Eller er det virkelig et sykt barn men moren gidder ikke og følge opp. Særlig tråder med sykdom kan noen få veldig veldig lange svar fra andre som har barn med samme sykdom. Også spørsmål knyttet til egne tråder som er helt relevante eksempel angående sykdom synes jeg virkelig en bør svare! Synes de stiller i en helt annen kategori enn om det blir spurt etter en middagsoppskrift eller hva en mener om Siv Jensen. En føler seg ikke noe særlig forpliktet til og hjelpe til med middagsoppskrift, men om noen har samme sykdom som eget barn blir det annerledes! En bruker da gjerne mye tid på svarene for en skal helst ikke bare plumpe ut med noe men dobbeltsjekker at det en skriver er riktig. Også vet en ikke noe kanskje personen som har laget spørsmålet egentlig ikke gidder og lese svarene en gang. Og det er faktisk ganske surt om en har lagt ned mye tid. Endret 29. april 2013 av Lego-woman
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 Jeg prøver iallefall å takke etter beste evne. Hender jeg glemmer om tråden havner langt nedi haugen, men jeg takker når jeg husker på det eller er inne i tråden igjen.
Smyril Line Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Jeg starter ikke så mange innlegg, men takker når jeg gjør det - både som anonym en sjeldeb gang og med nick. Men det blir stort sett en fellestakk, ikke personlig takk til hvert svar Og så har det hendt at jeg har glemt en hel tråd og kommer på den etter flere dager, da er det ikke alltid jeg har frisket den opp med et siste takk :/
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2013 #15 Skrevet 29. april 2013 Det verste er jo når noen har spurt om noe, fått svar, og bare skriver "flere?" eller "andre synspunkter?" uten å takke for de svarene man allerede har fått... Det syns jeg er uhøflig. Helt enig! Selv prøver jeg å takke for alle svar jeg får
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Jeg skriver alltid takk! Men det hender jo at det kan komme inn noen sene svar som jeg ikke ser og så glemmer jeg hele innlegger Anonym poster: 29ac747af4c790166ca6e296c5b3bd27
Iiiiik Skrevet 29. april 2013 #17 Skrevet 29. april 2013 Jeg er veldig dårlig på å starte egne tråder, så svaret mitt er i hovedsak hypotetisk. Jeg synes det er normal høflighet å takke. Kanskje ikke etter hvert svar, men etter en stund. Hvis det er for krevende man man i det minste like svarene man har fått. Eller, det har jo bare noe for seg hvis HI bruker nick, det er først da man ser at HI har lest det andre har svart.
bobbelfru Skrevet 29. april 2013 #18 Skrevet 29. april 2013 Jeg takker for svar, men det kommer jo alltid svar etter det og da er det ikke alltid jeg får takket igjenn. Men får jeg bare tullesvar og svar pa andre ting, flk som beggynner å diskutere skrivefeil osv i stede og hele tråen går med til det takker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #19 Skrevet 29. april 2013 Jada, mamma, skal gjøre det Slutt å mas! Anonym poster: c3aff1d4aa09bc05d75e7e2535a49819
Gjest Skrevet 29. april 2013 #20 Skrevet 29. april 2013 I tråder som omhandler alt fra "hvor får jeg tak i xxx" til "hva skal jeg gjøre" er det ikke så ofte jeg ser tilbakemeldinger fra HI. Mange ganger får vedkommende gode og lange svar eller flotte tips. Takker dere de som faktisk gidder å svare eller går dere inn å leser i tråden uten å gi noen tilbakemelding? Takker ALWAYS
PintSizedDictator Skrevet 29. april 2013 #21 Skrevet 29. april 2013 Takker alltid for svar Skulle bare mangle egentlig.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 29. april 2013 #22 Skrevet 29. april 2013 Jada, mamma, skal gjøre det Slutt å mas! Anonym poster: c3aff1d4aa09bc05d75e7e2535a49819 Er du her? Hva pokker gjør du på et slikt forum? Vi må ha en alvorlig prat om prevensjon når du kommer hjem!
Snøkrystaller Skrevet 29. april 2013 #23 Skrevet 29. april 2013 I tråder som omhandler alt fra "hvor får jeg tak i xxx" til "hva skal jeg gjøre" er det ikke så ofte jeg ser tilbakemeldinger fra HI. Mange ganger får vedkommende gode og lange svar eller flotte tips. Takker dere de som faktisk gidder å svare eller går dere inn å leser i tråden uten å gi noen tilbakemelding? Føler meg "truffet" :-) Jeg skylder deg en stor takk for et langt og utfyllende svar jeg fikk av deg på pm for en tid tilbake!! Super info og virket veldig gjennomtenkt. For min del svarte jeg vel aldri fordi jeg hadde flere oppfølginspørsmål. Men så datt jeg litt ut av mitt eget prosjekt:-) Men igjen: takk takk takk!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #24 Skrevet 29. april 2013 Jeg takker alltid ja, og stiller ofte oppfølgingsspørsmål så takker jeg på nytt igjen etterpå. Er så takknemlig atte. Men hender noen svarer f.eks dagen etter, uten at jeg sjekker fordi jeg har fått svar på det jeg lurte på, også ser jeg det flere dager etter. Da gidder jeg ikke å dra tråden opp igjen for å takke. Anonym poster: 4470720ef48ef274101b1f0f26aa75c4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #25 Skrevet 29. april 2013 Heretter vil jeg rappellere alle som ikke takker. Utakknemlighet kvalifiserer til sletting av tråden. Anonym poster: 9f9110575e7d089b90e5c94abe399237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå