Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Har søkt på en stilling som sykepleier et sted. Har hørt hun som er avd.leder er streng, men rettferdig. Nå har jeg altså pugget på negative sider med meg selv og har kommet frem til at jeg Sier at jeg er dårlig på og motta kritikk for det er jeg virkelig Gråter om jeg føler meg urettferdig behandlet f.eks Har også tenkt og si at jeg av og til er usikker og gjerne da rådfører meg med en kollega før jeg setter i gang en handling som jeg er usikker på om er rett. Er av og til stresset, men kan da til gjengjeld jobbe også mer effektivt og føler at jeg hopper over det som er mindre viktig. Andre ting jeg burde tatt med? Ønsker virkelig denne jobben, er nesten aldri ledige stillinger her! Anonym poster: 7cd3aa123220a686161d606b2b3b0863
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 ville nok ikke sagt at jeg er dårlig på å ta i mot kritikk... Selv om det er ærlig, er det ikke klokt å innrømme. Du skal selge deg selv. Finn dermed negative sider, som du kan vri til noe positivt. Jeg pleier f.eks. å si at jeg er dårlig på å si nei og at jeg er litt for ærlig. Legger til at jeg jeg sier nei når det er absolutt behov for det, og at det at jeg er ærlig gjør at folk vet hvor de har meg. Da avsluttes det temaet med en positiv vri og ikke negativ. Finn noen slike om deg selv også Når det er sagt, er det å spørre om positive og negative sider ganske avlegs. Noen gjør det garantert fremdeles, men det er absolutt ikke sikkert du får et slikt spørsmål. Lykke til Anonym poster: dd9f708ae4dfcdb44df9a810e54db571
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 ville nok ikke sagt at jeg er dårlig på å ta i mot kritikk... Selv om det er ærlig, er det ikke klokt å innrømme. Du skal selge deg selv. Finn dermed negative sider, som du kan vri til noe positivt. Jeg pleier f.eks. å si at jeg er dårlig på å si nei og at jeg er litt for ærlig. Legger til at jeg jeg sier nei når det er absolutt behov for det, og at det at jeg er ærlig gjør at folk vet hvor de har meg. Da avsluttes det temaet med en positiv vri og ikke negativ. Finn noen slike om deg selv også Når det er sagt, er det å spørre om positive og negative sider ganske avlegs. Noen gjør det garantert fremdeles, men det er absolutt ikke sikkert du får et slikt spørsmål. Lykke til Anonym poster: dd9f708ae4dfcdb44df9a810e54db571 Det er ikke avlegs, men de forventer ett litt mer reflektert svar enn å si at man er dårlig på å si nei... DEN kommer man ikke så langt med altså... Men enig i at det kan være dumt å si at man er dårlig på kritikk, og jeg ville absolutt ikke sagt noe om grininga... Anonym poster: 970031236838fd1799c33d172bb438db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå