ms.Pond Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Men vent - det er jo nesten som om det er torsdag alt! Om to dager er det fri igjen! Og etter den fridagen er det virkelig torsdag, og nesten helg. Virkelig ikke det verste man kan tenke seg. Håper alle vakre krangledamene har en finfin mandag
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Åh, det hadde jeg glemt! Takk! Følte jeg satt med hodet nedi en blanding av sørpe og søle her nå. Brillefin mandag til deg også!!!
Gjest amandine Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Det er sommer det er sol og det er mandag tra la la jeg er sprø som skorpen på mitt nybakte brød for det snør det snør tiddeli bom
bIomstre Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Amandine, på de 4 trådene du har svart på i dag aner jeg at du kanksje er pittelittegrann værsjuk?... Synes ikke så veldig altså! Her hadde jeg stålsatt meg til å starte dagen med 4 timers tørt kurs i forskrifter og paragrafer, også varte det bare i 2 - God start! Ellers, veldig klar for å ta fatt på mai du skjønne milde
Gjest amandine Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Alt er relativt kjære blomstre, men pitte litt er bare forbokstaven. GI MEG VÅR OG VARME!!!
bIomstre Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Alt er relativt kjære blomstre, men pitte litt er bare forbokstaven. GI MEG VÅR OG VARME!!! Værsågod:
Iiiiik Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 (endret) Mandag morra blues med plaskregn og høstfølelse har lysnet opp til en munter sang med blå himmel og fin medarbeidersamtale med sjefen. Og om fire dager drar minstebarnet og jeg til Paris på tomannshånd Endret 29. april 2013 av Iiiiik
Anne-B. Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Blues var et godt ord. Jeg hater ikke, men got the blues for: - sent vedtak fra NAV; ble skyldig penger. - det blir smalhans fremover her; se forrige punkt. Kanskje jeg nå blir tynn og lekker i stedet for tjukk og lekker. - opptil flere barn i huset trenger en våroppgradering i garderoben; se forrige punkt - det går så tregt å skrive master.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Snørr. Snørr og snørr. I bihuler og nese og hals og ører og hvor ikke. Og alt gjør vondt. Og undervisningen min gikk ikke strålende, pga ull i hodet og manglende elementer i oppgavene. Men elevene er russ og søte, og lurte på om vi ikke kunne bli enige om en time det passet at de satt under bordet med fingra i ørene.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Mimre mimre husker jeg satt med fingre i øre under et bord med to pakker hubbabubba i kjeften og alikavel var mest aktiv i klassen det var tider det. Brukte forsåvidt en hel collegeblokk den dagen jeg ikke skulle si et ord i løpet av helle skoledagen.
ms.Pond Skrevet 29. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2013 Åh den liflige russetid, min snilleste periode på skolen. Huff, når jeg tenker meg om var jeg kanskje litt pøbel mot slutten av en grusomt langdryg skoleperiode. Men dette var altså før russetiden. Da var jeg snill som en liten engel, med en litt krøllete glorie.
ms.Pond Skrevet 29. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 29. april 2013 Som en ekstra elsk kan jeg nevne at jeg plutselig fikk fri i morgen. Så da blir det en hel-helg på meg midt i uka, og rett før oppladningen til skikkelig-helg. Ikke dumt Hvorfor er ikke hver uke sånn?
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #13 Skrevet 30. april 2013 Mimre mimre husker jeg satt med fingre i øre under et bord med to pakker hubbabubba i kjeften og alikavel var mest aktiv i klassen det var tider det. Brukte forsåvidt en hel collegeblokk den dagen jeg ikke skulle si et ord i løpet av helle skoledagen. Du må ha vært en interessant elev å ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå